خبرهای داغ:
فرمانده تيپ يكم مردم پايه سپاه نينوا؛

شهدا میراث معنوی ما هستند

کد خبر: ۸۶۸۸۷۲۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان،سرتیب دوم پاسدار ملك فرمانده تيپ يكم مردم پايه نينوادرمراسم یادواره شهداي پايگاه حضرت امام خميني (ره) نگين شهر كه در محل مسجد صاحب الازمان(عج) اين شهربرگزارشد، ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مسیر شهدا راه عزت و افتخار است و اگر در این راه گام برداریم به موفقیت های عظیمی دست پیدا خواهیم کرد.

وی بااشاره به سالگردارتحال ملكوتي حضرت امام راحل (ره)خاطرنشان کرد: امام باتكيه برقدرت الهي وپشتوانه مردمي دربرابرتمام قدرتهاي ظالم ايستادگي كرد ودشمنان اسلام را به زانودرآورد وامروز هم جانشين برحقش حضرت امام خامنه اي باهمان درايت وشجاعت دربر ابر دشمنان باتمام وجود ايستاده وراه امام بزرگوارراباثلابت به پيش مي برد.
سردار ملك بااشاره به اينكه شهدا با بصيرت وآگاهي راه خودراانتخاب كردند افزود: شهدای ما با بصیرت عاشورایی و با تبعیت از امام راحل در عرصه های دفاع مقدس پا نهادند و با این الگو توانستند سعادت وعزت را برای ما به ارمغان بیاورند.

فرمانده تيپ يكم یادآور شد: آنانی که در راه حق ایستادگی می کنند هرگز ترس و اندوهی به خود راه نخواهند داد و این امر در شهدای ما نیز صدق می کند.

وي با بیان اینکه شهدا میراث معنوی ما هستندگفت: باید برای ترویج و گسترش فرهنگ شهدا و انتقال آن به دیگر نسل ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان گام برداریم.

سردارملك بااشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامي ایران به برکت خون پاک و مطهر شهدا دارای عزت و سربلندی است گفت: ۸ سال دفاع مقدس دوران فتح قله های عزت و افتخار بود.

فرمانده تيپ يكم همچنين با بیان اینکه امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام برای مبارزه با انقلاب مردم ما جمع شده اند، گفت: هراسی از تهدیدات غرب و شرق نداریم و در صورت تعرض به این آب و خاک دشمنان را پشیمان خواهیم کرد.

وي اضافه كرد: امروز ایران اسلامی با تکیه بر ایمان و تبعیت از ولایت فقیه و پشتوانه مردم در اوج قدرت بازدارندگی است و این مهم را تمام قدرتهای جهان درک کرده اند.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها