خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه با اشاره به اقدام فائزه هاشمی در دیدار با بهائیان اظهار داشت: چنین رفتاری ناشی از عدم برخورد قانونی لازم و احساس آقا زادگی بعضی از این افراد است که احساس می کنند می تواند هر کاری بکنند و کسی برخورد نکند وی باید این را بداند که قانون برای همه یکسان است.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۲۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین کیقبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه در ادامه گفت: اینان افرادی هستند که در فتنه 88 علیه نظام ایستادند و هزینه سازی کردند.

حسین کیقبادی عنوان کرد: الحمدالله تاکنون قوه قضاییه در برخورد با این افراد جدیت کامل داشته و امیدواریم این موضوع نیز از طریق قانون پیگیری شود و اجازه هر رفتاری خارج از عرف و قانون داده نشود.
وی در ادامه به برنامه ها تابستانی حوزه شهید مفتح پیام نور تصریح کرد: اکنون نزدیک 15 سال است که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور میزبان احیاداران سه شب قدر هستیم که امیدواریم بتوانیم امسال نیز امیزبانی شایسته برای مهمانان خدا داشته باشیم .
کیقبادی با اشاره به روند اجرایی جلسات هماهنگی که از یک ماه پیش آغاز شده اظهار کرد : در برنامه احیا شب ها قدر میانگین میزبان 3 تا 4 هزار نفر از مهمانان هستیم که تماما اجرا برنامه توسط دانشجویان و بسیجیان این دانشگاه انجام می شود که امسال نیز مدنظر داریم با توجه به شرایط کشور و نام گذاری امسال توسط رهبر عزیزمان امام خامنه ای مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از پتانسیل خود دانشجویان جهت مدیریت بهتر و استفاده از ظرفیت ها دانشگاهی مد نظر قرار بدهیم.
مسئول بسیج دانشجویی پیام نور ارومیه در ادامه افزود : ترویج روحیه انقلابی گری در کنار استکبار ستیزی را در این مجموعه مدنظر داریم که امیدواریم با روندی که پیش بینی کرده ایم بتوانیم در یک محیط سالم و معنوی فضای مناسبی برای حضور خانواده ها و دانشجویان در کنار هم فراهم کنیم.
وی با تشریح شرایط مالی موجود از علاقه مندان جهت کمک و همراهی این مجموعه برای اجرای بهتر شب ها قدر در پیام نور عنوان داشت: اجرای مسائل فرهنگی نیازمند هزینه است و امیدواریم بتوانیم برای اجرای بهتر این برنامه از کمک مسئولین و نهادها استفاده کنیم .

ارسال نظرات