خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح‌آباد عنوان کرد

ترویج اندیشه‌های امام(ره) مانع از غرب‌زدگی و شرق‌زدگی جامعه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح‌آباد عنوان کرد: اگر اندیشه‌های امام(ره) در جامعه پیاده شود جامعه ما هیچ‌گاه دچار غرب و شرق‌زدگی و استعمار نمی‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۰۲۰۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

اعظم محسنی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به فعالیت‌های حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: به مناسبت ایام ارتحال اما خمینی (ره) مربیان عقیدتی این حوزه به تبیین سبک زندگی امام خمینی(ره) برای متربیان پرداختند.

وی با تأکید بر مطالعه صحیفه نور و عمل به آن در زندگی گفت: هدف از این برنامه‌ها آشنایی بسیجیان با زندگی امام راحل و مبارزات سیاسی ایشان بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح‌آباد عنوان کرد: اگر اندیشه‌های امام(ره) در جامعه پیاده شود جامعه ما هیچ‌گاه دچار غرب و شرق‌زدگی و استعمار نمی‌شود و ملتی آزاده به جهان معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام تجدید میثاق با شهدای گمنام صالح‌آباد بود که در این مراسم معنوی خوهران با حضور بر مزار شهدای گمنام پیمان بستند که با حفظ حجاب خود ادامه دهنده راه شهدا باشند.

محسنی گفت: شهدا از ما حفظ عفت وحجاب می‌خواهند و ما نباید کاری کنیم که شهدا وخانواده آنان ناراحت شوند .

وی یادآور شد: همچنین در راستای کمک به جبهه مقاومت و یاری به رزمندگان اسلام حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح‌آباد در راستای لبیک گویی به فرامین رهبری(مدظله) برای کمک به این جبهه از ظروف نوشابه‌های مصرفی قلک‌هایی تهیه و در اختیار بسیجیان قرار دادند تا کمک های خود را برای کمک به این جبهه ارسال کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح‌آباد ابراز داشت: هدف از این اقدام کمک به جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات