خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان:

ماه رمضان ماه خودسازی و بندگی مسلمانان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی و بندگی مسلمانان است، گفت: خداوند در راه تعالی و پیشرفت معنوی بشر راه‌های زیادی قرار داده که مهمترین آن ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر است.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۵۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمود قربانی در افتتاحیه کلاس‌های ماه رمضان سپاه ناحیه همدان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه باید سعی کنیم که از فیوضات و بهره‌های معنوی این ماه مبارک استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی و بندگی مسلمانان است، افزود: خداوند در راه تعالی و پیشرفت معنوی بشر راه‌های زیادی قرار داده که مهمترین آن ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: این ماه، ماه انس با قرآن و قرائت قرآن نیز هست و باید سعی شود تا حد ممکن در این کار مداومت داشته باشیم.

وی بیان داشت: یکی از برکات این ماه تقوی است که انسان به وسیله آن می‌تواند از گذرگاه‌های تنگ و خطرناک عبور کند بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی ببیند.

قربانی خاطرنشان کرد: روزه از لحاظ روحی و جسمی نیز برکات زیادی برای انسان دارد و روزه‌دار در بهترین شرایط روحی و جسمی است ضمن اینکه روزه، پالایش و سم‌زدایی خوبی برای بدن انسان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار