نماینده مردم خمین در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ولنگاری یعنی هر کسی راه خود را می رود

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: هر دستگاهی باید با جدیت برای رفع ایرادات قدم برداشته و وارد عمل شود ناهماهنگی از سوی نهاد های مسئول واضح است هر کسی راه خود را می رود و این موجب ولنگاری فرهنگی شده است.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۹۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: کار فرهنگی زیربنایی و گسترده است که سازمان های زیادی نیز با آن مواجه می باشند.

وی افزود: متولیان فرهنگی به خصوص در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید نقش هایی را که بر عهده دارند بازبینی کنند مسلم است که در بخش فرهنگ کوتاهی شده است.

رضایی اظهار داشت: هر دستگاهی باید با جدیت برای رفع ایرادات قدم برداشته و وارد عمل شود ناهماهنگی از سوی نهاد های مسئول واضح است هر کسی راه خود را می رود و این موجب ولنگاری فرهنگی شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: مشکل این است که از یک جای متمرکز مسئله فرهنگ سیاست و مدیریت نمی شود و به این ترتیب هر چقدر هم انرژی صرف کنیم به اهداف نمی رسیم.

رضایی ادامه داد: رهبری تذکر خود را در این زمینه دادند الان وظیفه مسئولان است که با جدیت وارد این عرصه شوند و حوزه عمل و کار خود را شفاف کنند وظایف همه باید مشخص شود تا همه پاسخگو باشند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار