خبرهای داغ:
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان :
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: ورزش ارتباط مستقیمی با سلامت انسان و در نتیجه سلامت اجتماعی جامعه دارد و دانشگاه‌ها با توجه به دارا بودن نسل جوان جامعه می‌توانند در ارتقای سلامت جامعه نقش‌آفرین باشند.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۸۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین جلسه شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با حضور نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و مدیران تربیت‌بدنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به میزبانی واحد همدان برگزار شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در این جلسه با اشاره به تحولات ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحولات جدی و رشد چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش به ویژه از زمان تصدی محمد دادگان به‌عنوان معاونت ورزش دانشگاه و با حمایت‌های ویژه ریاست عالیه دانشگاه روی‌ داده است که این مهم هم در بعد قهرمانی و هم در بعد ورزش همگانی قابل‌ مشاهده است.

سعید جامه‌بزرگی توجه به ورزش به عنوان یک شاخص فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و افزود: امروز عملکرد تیم‌های‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک امتیاز مهم برای بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: ورزش ارتباط مستقیم با سلامت جسمی و روحی انسان داشته و از این حیث می‌تواند نقش بسزایی در سلامت اجتماعی جامعه ایفا کند و دانشگاه‌ها با توجه به دارا بودن نسل جوان جامعه می‌توانند در ارتقای سلامت جامعه نقش‌آفرین باشند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در استان همدان اشاره کرد و گفت: وجود راه‌های ارتباطی مناسب و شرایط اقلیمی و توریستی استان همدان به‌عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در کنار امکانات ورزشی، خدماتی و رفاهی موجود در واحدهای دانشگاهی استان می‌تواند به‌عنوان یک مزیت مهم برای میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی در دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد و انتخاب استان همدان به‌ عنوان میزبان جشنواره ورزش همگانی سراسر کشور که در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود مؤید این نظر است.

روحانی نماینده حوزه معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: با تشکیل شورای ورزش استان زمینه فعالیت هر چه بیشتر واحدهای دانشگاهی در عرصه ورزش، با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان فراهم می‌شود.

رادین تأکید کرد: این شورا وظیفه نظارت بر عملکرد ورزش واحدهای دانشگاهی را بر عهده داشته و فعالیت‌های ورزشی واحدها را در ابعاد قهرمانی و ورزش همگانی رصد و برای رشد و توسعه ورزش دانشگاه برنامه‌ریزی می‌کند و از مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه نیز خواست تا با برنامه‌ریزی و جدیت هر چه بیشتر برنامه‌های ورزشی را اجرا و برای توسعه ورزش دانشگاه گام بردارند.

در ادامه انتخابات نخستین شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار و غلامرضا خاکساری مدیر تربیت‌بدنی واحد همدان رئیس شورا، سعید نعیمی مسئول تربیت‌بدنی بدنی واحد ملایر دبیر شورا و عباس ویسی مسئول تربیت‌بدنی بدنی واحد تویسرکان به‌عنوان عنوان نخستین اعضای شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات