نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

تعطیلی و اخراج کارگران کاله، فاجعه صنعتی است

عبدالوحید فیاضی گفت: تعطیلی و اخراج کارگران کاله یک فاجعه در صنعت کشورمان محسوب می شود این در حالی است که کاله از شرکت های موفق نظام اسللامی بوده است و از مدیریت کارآمدآقای نعمتی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۰۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

عبدالوحید فیاضی نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اخراج 400 کارگر کارخانه کاله  اظهار داشت: این یک فاجعه در صنعت کشورمان محسوب می شود این در حالی است که کاله از شرکت های موفق نظام اسللامی بوده است و از مدیریت کارآمدآقای نعمتی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه برند کاله در بسیاری از کشورهای جهانی مشتری خود را دارا بوده است افزود: کاله یکی از شرکت های سرآمد کشورمان است و توانسته محبوبیت و کیفیت خود را در جهان جا بینازد.

فیاضی بیان داشت: کارخانه کاله با مساحت 2000 متر زمین و کارگران انگشت شمار به فعالیت خود در استان مازندران و شهرستان آمل پرداخت و توانست طیف وسیعی از کارگران بومی را به خود جذب کند لذا اخراج کارگران منجرذ به آسیب های اقتصادی، اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: در استان مازندران شرکت نام آور بسیاری تعطیل شده است از جمله شرکت بزرگ ریسندگی پوشینه که با 700 کارگر در سال گذشته تعطیل شدو تعطیلی را اعلام نکردند و صدایی هم در نیامده است .

فیاضی در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت بتواند مانع از ورشکستگی اینچنینی در صنعت و اقتصاد کشورمان باشد و این وقایع فاجعه انگیز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار