نماینده مردم ورامین در مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:

بی برنامگی دولت کارخانه 70 ساله قند ورامین را هم به تعطیلی کشاند

سید حسین نقوی حسینی گفت: دولت برنامه مدونی برای احیا و شفاف سازی صنایع و کارخانجات تابعه ندارند، دولت برنامه مدونی برای اشتغال ندارد و بارها در تریبون مجلس از سیاست اقتصاد ناپایدار دولت انتقاد داشته ام.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۴۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

سید حسین نقوی حسینی نماینده منتخب ورامین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تعداد کارخانه های فراوانی در ورامین و شهرستان های تابعه تعطیل شدند و یا با ظرفیت کمتر از 50 درصد در حال فعالیت هستند؛ حداقل 60 درصد کارخانجات ورامین تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه کارخانه قند ورامین مثل ارج تعطیل شده است افزود: کارخانه قند ورامین سمبل اقتصاد صنعتی ورامین است که با قدمت 70 ساله تعطیل شد. همچنین می توان به کارخانه آجر ثبات، پارس سرام و ... هم اشاره داشت که سوابق دیرینه ای در عرصه صنعت اقتصادی کشورمان داشته اند.

نقوی حسینی بیان داشت: بی برنامگی دولت یازدهم عامل موثر تعطیلی کارخانه‌هاست چراکه دولت و مسوولان برنامه مدونی برای احیا و شفاف سازی صنایع و کارخانجات تابعه ندارند، دولت برنامه مدونی برای اشتغال ندارد و بارها در تریبون مجلس از سیاست اقتصاد ناپایدار دولت انتقاد داشته ام.

ارسال نظرات