خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

جنگ در سوریه یک جنگ آرمانی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: امروز اگر در عراق یا در سوریه جنگی است، این یک جنگ آرمانی است که بین ما و استکبار جهانی اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۸۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج با اشاره به نقش مثبت روحانیون در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نقش روحانیون در دفاع مقدس بسیار سازنده بود و کارهای بسیار مهم و سازنده ای جهت پیشبرد اهداف در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند .

وی افزود: حضور روحانیون در هر نقطه از ایران اسلامی حتی در کوچکترین یا دور افتاده ترین روستای کشور نقش بسزایی در تربیت جوانان و نوجوانان انقلابی داشته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به ناامنی هایی که استکبار در منطقه خاورمیانه ایجاد کرده است، گفت: یکی از اهدافی را که دشمن برای حضورش در منطقه خاورمیانه طراحی کرده است، در راستای برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: برای برهم زدن این سناریویی که دشمن چیده که جنگ های نیابتی را در کشور ایران انجام بدهد توانستیم مرزهای خودمان را در نقاط دیگر از کشورهای دیگر ایجاد کنیم و امروز اگر در عراق یا در سوریه جنگی است، این یک جنگ آرمانی است که بین ما و استکبار جهانی اتفاق افتاده است.

مجیدی تصریح کرد: آن چیزی که امروز اولویت دارد پشتیبانی از جبهه مقاومت کمک های مردمی است که بتواند این جبهه را درراستای اهداف خودش هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه کمک های مردمی در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بوده است بیان کرد: در دوران دفاع مقدس که امکانات جهت حضور همه مردم در جبهه ها فراهم نشد، بیشتر مردم در پشتیبانی های دفاع مقدس شرکت داشتند و شاید این در تاریخ اعتقادی ما هم باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: برای اینکه کار را آسان کنیم برای مشارکت های مردمی یک شماره حساب در بانک مهر اقتصاد با شماره 22222222 ایجاد کردیم که مردم می توانند کمک های خودشان را از طروق نقدی در سراسر کشور واریز کنند تا ما بتوانیم کمک های نقدی عزیزان را در راستای جبهه مقاومت هزینه کنیم.

وی افزود: لذا دشمن و استکبار جهانی که سرکرده آمریکا و اسرائیل هستند، همیشه این دشمنی را با نظام جمهوری اسلامی خواهند داشت مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی از آن اهداف و آرمان های بزرگ خودش دست بردارد که ما 250 هزار شهید در طول انقلاب اسلامی دادیم که این نظام و آرمان ها باقی بماند و لذا درگیری حق و باطل مرتبا ادامه دارد.

مجیدی گفت: دراین جلسات ما شاهد بودیم که خواهران محترمی حضور داشتند که یک سری طلا و جواهرات را تقدیم جبهه مقاومت و این میسر نمی شود و این نشان دهنده بینش و بصیرت مردم در این زمینه است و ما انتظار داریم که مردم حمایتهای لازم را داشته باشند که ما بتوانیم کمک های مالی آنان را به جبهه مقاومت برسانیم.

* یکی از مشکلات عدیده قهاوند کمبود روحانی است

امام جمعه منطقه قهاوند نیز در ادامه بیان داشت: کمبود روحانی در منطقه قهاوند یکی از مشکلات عدیده ای است که در این منطقه موجود است و مردم روستاهای این منطقه از این موضوع رنج می برند.

حجت الاسلام حسین محققی گفت: با توجه به حجم بالای توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، ایران با انواع و اقسام توطئه ها مواجهه بوده است.

وی گفت: تهدید فضای مجازی برای انقلاب اسلامی و کشور بسیار جدی است و باید جوانان و نوجوانان انقلابی وارد شوند و این تهدیدات را به طور کامل خنثی کنند .

امام جمعه منطقه قهاوند گفت: وزیر دفاع آمریکا با همتایانش در شورای همکاری خلیج فارس جلسه می گذارند و علنا اعتراف می‌کند با اتحاد خود به دنبال توانی هستیم که در مقابل توانایی ایران قدرت ایستادگی و بازدارندگی داشته باشد.

وی افزود: دشمن وقتی در اوائل انقلاب از ترور فیزیکی شخصیت‌های انقلاب نتیجه ای نگرفت، امام فرمود «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود».

*ضرورت همراهی ائمه جماعات با بسیجیان در راستای تقویت بنیان‌های فرهنگی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند با بیان اینکه همه سطوح جامعه به وجود روحانی نیازمند هستند، گفت: امروزه نیاز به وجود یک روحانی در سطح شهر و روستا برای پاسخگویی به نیاز ها لازم است.

سیدروح‌الله حسینی‌شاخص اظهار داشت: وحدت یک کلمه بسیار مقدس است و برای رسیدن به وحدت انسان های بسیار شاخص جان خود را فدا و از همه ی هستی خود گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری بین فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، ائمه جماعات و هیات امنای مساجد از ضرورت های انکار ناپذیر است که هیچکدام از این گروه ها نباید این ضرورت را فراموش کنند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند هدف از برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعت را مودت بیشتر بین ائمه جمعه و جماعت با فرماندهان پایگاه ها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه عنوان کرد.

وی تقویت برنامه های فرهنگی در مساجد را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: همراهی و همدلی ائمه جمعه و جماعات با بسیجیان در جهت تقویت بنیان های فرهنگی جامعه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار