خبرهای داغ:
عضو شورای بسیج مهندسین کشاورزی استان همدان خبر داد

برگزاری اردوهای جهادی بسیج مهندسین کشاورزی در همدان

عضو شورای بسیج مهندسین کشاورزی استان همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی بسیج مهندسین کشاورزی در همدان گفت: سهمیه ابلاغی اردوهای جهادی این سازمان 100 نفر در سه روز است.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۳۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمهدی موسوی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی و روز بسیج مهندسین کشاورزی اظهار داشت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری استفاده صحیح از منابع آبی است.

وی با بیان اینکه سهمیه ابلاغی اردوهای جهادی این سازمان 100 نفر در سه روز است، افزود: در این اردوها 30 کارشناس در عرصه‌های علوم دامی، مشاوره به دامداران در زمینه بهداشت، غنی سازی تغذیه دام و طرح‌های سن غلات‌های کشاورزی شهرستان شرکت می‌کنند.

عضو شورای بسیج مهندسین کشاورزی استان همدان در مورد دیگر خدماتی که در اردوهای جهادی توسط این سازمان ارائه می شود، ابراز داشت، اعزام دامپزشک، برگزاری کلاس های پرورش طیور و ماکیان، آشنایی با بیماری های دامی و طیور در زمینه‌ اردوهای جهادی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان بازدید از مزارع عمومی شهرستان برای الگوگیری و افزایش تولید و بهره‌وری کشاورزی به تعداد 240 نفر، به صورت فصلی است که هر فصل شامل 60 نفر می‌شود.

موسوی همچنین از برگزاری چهار همایش به صورت فصلی در طی سال خبر داد و گفت: در این برنامه ها از مهارت های تخصصی فارغ التحصیلان رشته های مهندسی کشاورزی، گیاه پزشکی و آب استفاده می شود.

وی در پایان عنوان کرد: حلقه های صالحین نیز در این سازمان تشکیل می شود که دو حلقه ویژه خواهران و هشت حلقه در قالب های انجمن های تخصصی ویژه برادران است.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات