خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

ذات آمریکا تغییر نکرده و به دنبال بهانه‌های جدید است

امام جمعه همدان با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند ذات آمریکا تغییر نکرده است گفت: آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده وهمواره به دنبال بهانه‌های جدید برای اعمال فشار بر ایران است.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۹۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوایی که تمامی اعضا و جوارح انسان روزه‌دار باشد و سراسر وجود انسان در راه طاعت خداوند متعال قرار گیر به همان تقوای مورد تاکید قرآن کریم یعنی «لعلکم تتقون» ختم می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از معصوم (ع) که می‌فرماید خداوند در ماه رمضان به روزه‌داران آنقدر لطف دارد و پاداش می‌دهد که اگر مومنان از آن با خبر بودند آرزو داشتند تمامی سال رمضان باشد، گفت: بستر ماه مبارک رمضان بستر سازندگی روحی و معنوی برای انسان است.

امام جمعه همدان نماز و روزه ماه رمضان را سبب ترقی انسان دانست و گفت: بر اساس روایات نزدیکترین حالات انسان به خداوند متعال زمانی است که گرسنگی، تشنگی و حزن طولانی داشت باشد.

وی با بیان اینکه هنگام افطار بهترین زمان برای دعا و راز و نیاز با خداوند متعال است، افزود: بر اساس روایات معصومین(ع) کسی که سفره رنگین دارد و همسایه او در گرسنگی بسر می‌برد ایمان ندارد بنابراین مومنان باید بویژه در این ماه به فقرا رسیدگی کنند.

محمدی با تاکید بر اینکه در ماه رمضان باید مراقب زبان بود و از غیبت و تهمت پرهیز کرد گفت: قلب مومن حرم و خانه خداست بنابراین مومن نباید اجازه دهد که غیر خدا در این خانه وارد شود.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته مقام معظم رهبری با مسئولان نظام گفت: در این دیدار ایشان علاوه بر ارشادات اخلاقی به مسئولان سخنانی بسیار مهم و رهگشا بیان کردند که باید به آنها توجه لازم داشته باشیم.

امام جمعه همدان با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند ذات آمریکا تغییر نکرده است افزود: علیرغم تلاش‌های تیم مذاکره کننده آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است وهمواره به دنبال بهانه‌های جدید برای برخورد و اعمال فشار بر ایران است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار