خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: دشمنان با شبه افکنی و دو قطبی سازی به فکر بر هم زدن وحدت در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۲۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار سالار آبنوش امروز در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بهار با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون خون این شهدا است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم امتیازهایی دارند که یکی از این امتیازها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت(ع) و شهادت در این راه است چراکه اگر شهدای حرم جلوی داعش را نمی‌گرفتند امروز باید داخل کشور با داعش می جنگیدیم.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه تکلیف ما در مورد شهدای حرم روشن است، اظهار داشت: در خصوص جایگاه این شهدا مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که در سوریه و عراق به شهادت می‌رسند مانند این است که در محضر اهل‌بیت(ع) و در کنار آن‌ها به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر امروز باصلابت صحبت می‌کنیم و در امنیت هستیم به خاطر خون شهدای حرم است، خاطرنشان کرد: هدف بعثت انبیا نشان دادن راه بهشت به مردم است و هدف شهید نیز حاکمیت عدل و قسط در جامعه و تعهد و تخصص در اداره حکومت است.

آبنوش با اشاره به عمل به واجب تولی و تبری گفت: در فاصله این انقلاب گرایش‌هایی به وجود آمده و آنچه در نقطه تشخیص وجود دارد تولی و تبری است.

* ولایت کنگره دین است/ دشمنان در فکر متزلزل کردن ولایت هستند

وی با بیان اینکه موضوع ولایت کنگره دین است وهر کس ولایت ندارد، دین ندارد، گفت: دشمنان در فکر متزلزل کردن ولایت هستند کسانی که از امام صحبت می‌کنند در پشت پرده به فکر کم کردن اختیارات رهبری و افزایش اختیارات قدرت ریاست جمهوری هستند.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) عنوان کرد: سیلی خوردن دشمن در جبهه استکبار به برکت انقلاب اسلامی است زیرا ابتدا دشمن قضیه را ساده گرفت گروه‌های منافقین و.. را از اول انقلاب راه انداخت، ترورها را انجام داد و جنگ 8 ساله را تحمیل کرد.

وی افزود: دشمنان اسلام برای پیدا کردن دلیل موفقیت انقلاب اسلامی اتاق فکرها را راه انداختند و همه افراد صاحب نظر را دعوت کردند.

آبنوش با تأکید بر اینکه دشمنان طرح‌های مختلف و نقشه‌های گوناگونی برای تزلزل انقلاب اسلامی درست می کنند، بیان کرد: تمام این برنامه‌ها برای بیرون کردن اعتقاد از دل نسل‌های ایرانی و تخریب حیا و غیرت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دیگر عنوان جبهه‌ای به اسم اصلاحات و اصولگرا اشتباه است، گفت: امروز باید از جبهه انقلابی و یا ضد انقلابی سخن گفت و هر کس در زیر پرچم رهبری است دست آن را می بوسیم و هر کس نیست از نظر ما مردود است.

* غیرت و عفت که از بین برود شور ایثار و شهادت نیز از بین خواهد رفت

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) افزود: از کسانی که می‌گویند مرز را علنی نکنیم با دشمن مصلحت است و مقداری کوتاه بیاییم، باید پرسید چرا کسانی که ما نسبت به آنها حرف داریم یک نفر رزمنده مدافع حرم ندارند، بنابراین شناخت دشمن بسیار مهم است.

وی با اشاره به ترویج بد حجابی، بی حیایی و بی غیرتی توسط دشمن اظهار داشت: با بی‌غیرتی و بی‌حیایی دیگر نخواهد توانست فرزندی تربیت کرد که به مقام شهادت فکر کند و تنها عشق او شهادت باشد.

آبنوش خاطرنشان کرد: لازم است بر ضرورت دشمن شناسی و شناخت راهکارهای عملیاتی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشیم بنابراین اگر این غیرت و عفت و حجاب را بگیرند آن شور ایثار و شهادت از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: دشمنان با شبه‌افکنی و دو قطبی‌سازی در جامعه و با عنوان برجامی و غیر برجامی می‌خواهند وحدت را به هم بزنند، بنابراین ما باید به رهنمودهای رهبری نگاه و دقت کنیم.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه یکی از خواسته‌های دین اتحاد است، افزود: دشمنان با برنامه‌ریزی و هزینه‌های زیاد به فکر تخریب اسلام و ایران هستند آنها می‌خواهند ما سست از دین و حیا باشیم .

*ضرورت آگاهی‌بخشی جامعه نسبت به ماهواره و اینترنت

وی با اشاره به اهمیت بسیار جبهه فرهنگی و اقتصادی از فضای جنگ نظامی گفت: ماهواره و اینترنت خطرناک‌تر از ماری است که در رختخواب وجود دارد و باید والدین مواظب باشند.

آبنوش در ادامه خاطرنشان کرد: ارتباط مخفی در فضای مجازی بسیار خطرناک است و باید نسبت به این موضوعات بصیرت داشته باشیم.

وی یاد آورد شد: باید تمام بسیجیان و جوانان هوشیار باشند و اقدام به روشنگری و رفع شبهات سنگین فضای مجازی بزنند و خانواده‌ها را ارشاد و راهنمایی کنند و نباید منتظر فعالیت وزارت ارشاد و دیگر ارگان‌ها باشند بلکه باید خودمان شروع کنیم.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: بیش از600 شبه توسط وهابیت در صفحه های مجازی است و باید به آنها سریع پاسخ داده شود و نباید اجازه بدهیم تا آسیب‌پذیر باشد.

وی افزود: دشمنان نقاط قوت ما را پیدا کردند گفتند ریشه آن همه در دین است بنابراین تمام قد علیه دین و اعتقادات ما ایستاده‌اند و اگر تولی و تبری را بگیرند در بحث اصول به مشکل بر می‌خوریم.

آبنوش با تأکید بر دشمن‌شناسی و اهمیت آن عنوان کرد: باید بدانیم که چه کس دوست و دشمن ما هستند زیرا پیش نیاز نفوذ حضور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات