خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملاير:

حضور شهید «شاملو» در دفاع مقدس و دفاع از حرم مثال‌زدنی است/شهدا رستگاران واقعی هستند

امام جمعه موقت ملاير با بیان اینکه حضور شهید «سعید شاملو» در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم مثال زدنی است، گفت: رستگاران واقعی همین شهدا هستند.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۹۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

حجت‌الاسلام محمدحسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار بسیج در ملایر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، شهرالله و شهر الاسلام است، اظهار داشت: ماه رمضان یکی از ماه‌های خوب خداوند و ماه توبه است.

وی با بیان اینکه آنهایی که درجه‌شان نزد خدا بالاتر است، رستگاران هستند، افزود: خداوند در قرآن سه ویژگی برای رستگاران برشمرده است از جمله اینکه به خداوند ایمان آورده‌اند، هجرت‌کنندگان برای رضای خدا هستند و جهاد فی سبیل الله می‌کنند.

امام جمعه موقت ملاير با اشاره به حدیثی بیان داشت: ایمان هم قول و هم عمل و به عبارتی قول همراه با عمل است، بر اساس آنچه می‌دانید عمل کنید.

وی با تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم «سعید شاملو» گفت: این شهید والامقام سعادت خود را در این می‌دید که در بستر نمیرد و هر جا نیاز بوده برای رزم در راه خدا و ولایت حاضر شده است.

فاضلیان با بیان اینکه شهید «رسول حیدری» برای رزم با دشمنان اسلام و بر اساس ایمان هجرت کرد، گفت: شهید «شمسی پور» نیز نیاز است برای جستجوی شهدا به خاک عراق برود و می‌بینیم که شهدا هر زمان و مکانی که لازم بوده برای دفاع از حریم ولایت با آمادگی کامل در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: حضور شهید «سعید شاملو» در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم مثال زدنی است و رستگاران واقعی همین شهدا هستند.

امام جمعه موقت ملاير تصریح کرد: شهید «سعید شاملو» در سال 46 در روستای گنبد به دنیا آمد و در سال 63 به عنوان بسیجی به جبهه‌های جنگ عازم شد و در سال 65 به عنوان کادر رسمی مشغول خدمت گردید و در جبهه‌های جنوب از ناحیه پا مجروح شد و بعد از بازنشستگی نیز به عنوان مستشار در سوریه فعال بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند ما برجام را نقض نمی کنیم آنها هستند که می خواهند برجام را نقض کنند و از هم اکنون در شعارهای انتخاباتی خود دارند تبلیغ می کنند اگر آنها برجام را پاره کنند، ما آن را آتش می‌زنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات