خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 36 پایگاه مقاومت بسیج خواهر و برادر در تابستان سال جاری در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۴۱۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

حسن بهادری یکتا در گفتگو با خبرنگار بسیج در فامنین در خصوص اجرای طرح جوانه‌های صالحین اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین در 36 پایگاه مقاومت بسیج خواهر و برادر در تابستان سال جاری در شهرستان فامنین اجرا می‌شود.

وی افزود: در تابستان سال جاری برای تمام بسیجیان خواهر و برادر کلاس‌ها و برنامه‌هایی از قبیل نشست‌های قرآنی، سبک زندگی اخلاقی و معرفتی، پرسش و پاسخ‌های دینی و سیاسی و اردوهای تفریحی و ورزشی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: زمان اجرای طرح رضایت خاطری برای تمام شرکت کنندگان است چراکه با اتمام سال تحصیلی شرکت کنندگان با علاقه بیشتری در برنامه ها شرکت کرده و باعث رضایتمندی نوجوانان و پر شدن اوقات فراغت آنها در این فصل می‌شود.

وی نقطه ضعف برنامه جوانه‌های صالحین را کمبود بودجه و اعتبارات و امکانات برای استفاده در طرح عنوان کرد و افزود: نقاط بهبود طرح جوانه های صالحین نیز مطالب مطرح شده در حلقات صالحین و استفاده از مربیان برجسته است.

بهادری‌یکتا ابراز داشت: یکی از زمینه‌هایی که می‌تواند بسیار در طرح جوانه‌های صالحین موثر باشد اردوهای زیارتی و سیاحتی است که می‌طلبد در بخش ایاب و ذهاب این امر کمک‌های شایانی به نواحی صورت بگیرد.

وی با ارزیابی مثبت طرح جوانه‌های صالحین گفت: این طرح سال گذشته نیز در شهرستان خوب اجرا و عملی شد و امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به استقبال خوب جوانان شهرستان از طرح جوانه‌های صالحین افزود: لازم است مسئولین استانی با مکان‌های زیارتی و سیاحتی و موزه‌ها در استان تعامل لازم را انجام دهند تا با حداقل قیمت اعضای طرح جوانه‌های صالحین در اردوها و برنامه‌ها از این مراکز استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات