لاله افتخاری در گفتگو با «بسیج»:

ولنگاری فرهنگی حاصل عدم اتحاد نهادها و موسسات فرهنگی است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی معتقد است که ولنگاری فرهنگی حاصل عدم اتحاد نهادها و موسسات فرهنگی است و نیاز است که مسئولان فرهنگی به جای اظهار نظر در خصوص فرهنگ، عمل گرا باشند و فرهنگ انقلابی را در جامعه پیاده سازی کنند.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۵۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
لاله افتخاری نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص خطر ولنگاری فرهنگی در کشور گفت: یکی از مهمترین عللی که باعث شده خطر ولنگاری فرهنگی با وجود سازمان ها و نهادهای فرهنگی متعدد در کشور حس شود به دلیل عدم هدایت و تجمیع برنامه های فرهنگی در سطح کشور است.

وی ادامه داد:تقسیم کار خوبی بین نهادهای فرهنگی کشور صورت نگرفته است و همگرایی بین آنها وجود ندارد و این در حالی است که کار جمعی و تاثیرگذار فرهنگی نیاز به اتحاد رویه دارد که متاسفانه در بین موسسات و نهادهای فرهنگی ما دیده نمی شود.

افتخاری با بیان اینکه عده ای از مسئولان فرهنگی کشور رفتار سلیقه ای برای اجرای فرهنگ در کشور دارند، گفت: سلیقه ای برخورد کردن با فرهنگ و روی کار آمدن دولت های مختلف که با قوانین مرتبط با فرهنگ برخورد متفاوتی دارند، یکی از علل آسیب فرهنگ در کشور محسوب می شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود:نیاز است که نیروهای توانمند و صاحب نظر فرهنگی فقط در خصوص فرهنگ به اظهار نظر نپردازند و عمل گرا هم باشند و فرهنگ انقلابی را در جامعه پیاده سازی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار