پروانه معصومی در گفتگو با «بسیج»:

کمیسیون فرهنگی مجلس به دغدغه هنرمندان ارزشی توجه کند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من به عنوان یک بازیگر و کسی که کار هنری ارزشی و فرهنگی انجام می دهد نیاز دارم به اینکه معیشت دغدغه ام نباشد، کمیسیون فرهنگی مجلس به کسانی که یک عمر به هنر ارزشی این مملکت خدمت کرده و کار فرهنگی کرده اند رسیدگی کند.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۸۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: در هر صورت در هر کار فرهنگی که دولت پشتش است باید کوشش شود تا بتوانند آن حوزه را سر قدرت نگه دارند که متاسفانه ما در بخش هنر ی این قدرت را نداریم.

وی افزود: من به عنوان یک بازیگر نه احساس امنیت شغلی ندارم حداقل انتظار من از کمیسیون فرهنگی مجلس این است که به کسانی که یک عمر به هنر ارزشی این مملکت خدمت کرده و کار فرهنگی کرده اند برسد و به کسانی که شروع به کار کرده اند، اگر غیر از این باشد که کار هنری یک کار عبث است.

معصومی گفت: باید از مسئولان پرسید من که به عنوان یک بازیگر کار هنری می کنم نباید از دغدغه های فکری آسوده باشم تا بتوانم کار فرهنگی و هنری کنم؟ این اولین مسئله ای است که من به آن نیاز دارم.

وی اظهار داشت: من به عنوان یک بازیگر و کسی که کار هنری ارزشی و فرهنگی انجام می دهد نیاز دارم به اینکه معیشت دغدغه ام نباشد و نگران این نباشم که اگر فردا روزی بیمار شدم چه اتفاقی خواهد افتاد و تمام اینها نیازهایی است که یک هنرمند دارد تا بتواند با فکر باز و خیال راحت و با فراغ بال کار هنری انجام دهد.

ارسال نظرات