خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امام حسن (ع) با نرمش قهرمانانه دشمنان را ناامید کرد

امام جمعه همدان در جشن شب میلاد کریم اهل بیت، در شهرستان فامنین گفت: کاری که در نرمش قهرمانانه امام حسن مجتبی(ع) مشخص است و آن ناامید کردن دشمنان و ناکام گذاشتن افکار پلید آنهاست.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۴۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، در مراسم جشن بزرگ میلاد کریم اهل بیت(ع) گفت: به کوری چشم دشمنان امام حسن مجتبی(ع)، حدود 30 سال است که با همت و تلاش مردم اهل معرفت و بصیرت فامنین این مراسم برگزار می شود.

وی افزود: در آن روزها ولادت امام دوم شیعیان غریبانه بود و امروز ما شاهد برگزاری جشن ها و چراغانی کردن کوچه پس کوچه های سراسر استان هستیم و شما همه در اجر آن شریک هستید که بنیانگذار یک سنت حسنه شده اید. مردم ولایت مدار فامنین می‌خواهند که حتی بعد از نسلی به نسل بعد این مراسم بهتر از سال های قبل برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از حضور مقامات ارشد استان و مسئولین شهرستان عنوان کرد: مسئولین و مردمی که زحمت کشیده اند و انصافا با دهان روزه این پذیرایی بی نظیر را تدارک دیده اند حتما با عشق به مولا این کار راحت تر می شود.

وی با بیان اینکه عشق سختی ها آسان می شود و آرزوی سلامتی و توفیق برای آنان داریم، اظهار کرد: کاری که در نرمش قهرمانانه امام حسن مجتبی(ع) مشخص است و آن ناامید کردن دشمنان و ناکام گذاشتن افکار پلید آنهاست.

* تخصیص 500 میلیون تومان برای زیباسازی فضای شهر فامنین

استاندار همدان نیز در ای مراسم گفت: برای جای جای استان برنامه هایی داریم که امیدواریم تمام اعتبارات تخصیص داده شود.

محمد ناصر نیکبخت افزود: فامنین شهر دلاوران و امانت بزرگان است و من با دلبستگی و تمکین نسبت به شهرستان فامنین، از هیچ همتی دریغ نمی کنم و امیدوارم تمام اعتبارات تصویب شده اختصاص یابد.

وی با اشاره به زحمات مجریان این جشن بزرگ و تلاش مسئولین دلسوز شهرستان ادامه داد: کمک 500 میلیون تومانی برای زیباسازی فضای شهر در نظر گرفته شده است و ما آنچه که در باره فامنین قول داده ایم انجام خواهیم داد.

استاندار همدان در بیان آثار برجام اظهار کرد: با شرایطی که برجام برای کشور مهیا کرده است و از اعلام آمادگی سرمایه گذاران در زمینه های مختلف می توان به ارتقاء توان اقتصادی منطقه امیدوار بود.

وی ادامه داد: 20 سرمایه گذار آلمانی درحدود 2.3 میلیارد یورو برای نیروگاه های خورشیدی به صورتی که کارخانه ساخت نیروگاه را به ایران عطا کند، استان همدان را در نظر گرفته اند.

* فامنین همیشه در تمام عرصه های انقلاب حضور داشته است

امام جمعه فامنین نیز در ادامه برنامه، با تقدیر از حضور مسئولین ارشد استان بیان کرد: امام حسن (ع) پاره تن پیامبر(ص) است و هر که امام حسن(ع) را خوشحال کند پیامبر را خوشحال کرده است.

حجت الاسلام رضا مصباح عنوان کرد: کار بزرگی شما مردم ولایی فامنین انجام دادید و با همت و غیرت مراسم باشکوهی را تدارک دیده اید.

وی افزود: فامنین همیشه در تمام عرصه های انقلاب بوده است و با تمام محدودیت ها و محرومیت ها وفادار به نظام و انقلاب است و همیشه خوب درخشیده است و امیدواریم استاندار نگاه ویژه به فامنین داشته باشد.

فرماندار فامنین نیز ضمن تقدیر از مهمانان و مقامات ارشد استان گفت: شهرستان فامنین نیاز به یاری استاندار و مسئولین دارد.

ظاهر پور مجاهد با اشاره به مسائل منطقه فامنین از انجام پروژه های منطقه ویژه جهان آباد و نیروگاه خورشیدی خبر داد و بیان کرد: اولویت را در شهرستان در نظر بگیرند و پروژه پتروشیمی منطقه با کمک مجموعه مدیران به سر انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: وحدت و انسجام بین مردم فامنین بی نظیر است، اعتبار قریب 20 میلیارد تومان که برای فامنین تصویب شده بود، به زودی اختصاص خواهد یافت.

در پایان این مراسم از برندگان مسابقه با اهداء هدیه ای تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار