خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

پاسداری واقعی در تحقق آرمان های انقلاب همراه با توسعه کیفی و کمی آن می باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:پاسداری از انقلاب اسلامی یعنی آنچه را که حق می گوید، آنچه که فرمان الهی است و آنچه را که به این خط ختم می شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۶۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی در جمع کارکنان سپاه نینوا گلستان، اظهار کرد:پاسداری از انقلاب اسلامی یعنی آنچه را که حق می گوید، آنچه که فرمان الهی است و آنچه را که به این خط ختم می شود.

وی بیان داشت:تا قبل از انقلاب اسلامی، در ایران جامعه منسجم اسلامی را نداشتیم تا اینکه امام بزرگوار آن را برای ما ارائه نمودند، لذا نسبت به این انقلاب مقدس وظایف عظیمی را داریم که مهمترین آن پاسداری از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:اگر یک تبیین درست از انقلاب اسلامی داشته باشیم  مقوله پاسداری از انقلاب اسلامی ،در تعاریف و مصداق هایش ، برای ما قابل لمس می شود.

سردار صادقی به موفقیت های پی شمار این انقلاب در عرصه های بین المللی اشاره وتصریح کرد:موفقیت ها در عرصه بین المللی مرقوم شکرگزاری عملی این ملت به آرمان های انقلاب وزحمات کسانی است که در 8 سال دفاع مقدس امتحان خوبی از خودشان پس داده اند.

وی اذعان داشت:ما برای یک دولت و حاکمیت انقلاب نکرده ایم و هدف اصلی فقط در جهت تحقق فرامین حق بوده است. از این رو ظرفیت انقلاب اسلامی مرز نمیشناسدو رزمنده های ما فقط برای جغرافیای طبیعی انقلاب اسلامی که در محدوده جمهوری اسلامی ایران است نمی جنگند.

فرمانه سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود:خیلی ها سعی کرده اند تفکر انقلاب اسلامی را در تفکر شیعه ببینند این در حالی است که در غزه و کرانه باختری انقلاب اسلامی اتفاق می افتد و این را باید مدیون رشادت ها و دلاوری های رزمنده ها و شهدای انقلاب اسلامی دانست.

سردار صادقی در پایان خطاب به پاسداران جوان عنوان کردند: اگر پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی تحقق پیدا نکند، پاسداری شما از انقلاب اسلامی محافظه کارانه است و پاسداری واقعی از انقلاب عبارت است از تحقق آرمان های انقلاب اسلامی همراه با توسعه کیفی و کمی آن.

انهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها