خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش عقدتی سپاه نینوا گلستان؛

بیش از 250 داستان واقعی در قرآن وجود دارد

مسئول تربیت و آموزش عقدتی سپاه نینوا گلستان گفت:اصالت، تحریف ناپذیری، جامعیت، جاودانگی، طراوت و داشتن لایه های معنایی از ویژگی های قرآن کریم می باشد.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۷۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین حسن گنجی در مراسم محفل انس با قرآن در سپاه نینوا گلستان، اظهار کرد:بیش از 250 داستان در قرآن وجود دارد که تمام آن ها مستند و واقعی بوده و بر پایه خواب، خیال و رویا نمی باشد.

وی به برخی از ویژگی های قرآن اشاره و تصریح کرد:اصالت، تحریف ناپذیری، جامعیت، جاودانگی، طراوت و داشتن لایه های معنایی از ویژگی های قرآن کریم می باشد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا بیان داشت:هرچه از علم و دانش بشر می گذرد اسرار بیشتری از قرآن کشف می شود آن گونه که علامه طباطبایی بیان داشت هر 2 سال یک بار باید تفسیر جدید قرآن نوشته شود.

حجت الاسلام گنجی اذعان کرد:قرآن کریم و اهل بیت(ع) نسخه های نجات بخش جامعه بشری و عامل سعادتمندی هستند لذا در این ماه مبارک و به خصوص در شب های قدر، سعی نماییم بیشترین بهره را از نسخه های الهی داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شب های قدر پیوند بین قرآن و اهل بیت(ع) است و در این شب ها باید به این دو گنجینه گرانبها( قرآن و اهل بیت(ع) متوسل شد.

نتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار