طرح ابتکاری هلال احمر مازندران؛

نجات یافتگان از دریا عضو افتخاری هلال احمر می شوند

با طرح جالب و ابتکاری جمعیت هلال احمر، همه نجات یافتگان به عضویت افتخاری این جمعیت درمی آیند.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۱۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، علیرضا یونسی در حاشیه اجرای طرح تقسیم تجهیزات و اقلام امدادی خریداری شده به شهرستان‌های ساحلی افزود: با طرح جالب و ابتکاری جمعیت هلال احمر، همه نجات یافتگان به عضویت افتخاری این جمعیت درمی آیند و دلیل آن این است که چون این افراد خدمات جمعیت هلال احمر را درک کرده‌اند، بنابراین اشتیاق بیشتری برای خدمت خواهند داشت.

همچنین مجتبی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان این نکته که نجاتگران و ناجیان در ۳۳۰ نقطه حادثه‌خیز یا ممنوعه سواحل استان حضور موثری دارند، گفت: امروز و در این مرحله ۳۰ دستکاه موتورسیکلت و ۸۰۰ ست لباس مخصوص برای ارائه بهتر خدمات از سوی نجاتگران و ناجیان، بین شهرستانهای ساحلی توزیع شد.

وی با تقدیر و تشکر از مجموعه استانداری به‌ویژه استاندار و معاون سیاسی و امنیتی در حمایت همه جانبه از کمیته پیشگیری و کاهش غریق، گفت: تمام تلاش خود را مصروف این داریم که در ایام تعطیلات، با افزایش تجهیزات، امکانات و تعداد ناجیان و نجاتگران خدمات بیشترو بهتری را ارائه نماییم و نقش موثرتری در نجات جان مسافران و میهمانان استان ایفا کنیم.

تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۸۰۰ ست لباس به تجهیزات و امکانات موجود در سواحل به‌ویژه در نقاط ممنوعه یا حادثه‌خیز اضافه شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار