عضو شورای کار و کارگری کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با «بسیج»:

کمپین انتشارحقوق کارگران باید راه بیفتد

حسنعلی نصیری با بیان اینکه کمپین نمایشی حقوق کارگران را منتشر کنید افزود: با 19 سال و 7 ماه سابقه کاری، میزان دریافتی حقوقم 1 میلیون و 15 هزار تومان است.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۲۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

حسنعلی نصیری عضو شورای کار و کارگری کارخانه کاشی حافظ، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در رابطه با اینکه کارگران خواهان شفاف سازی حقوق نجومی مدیران هستند اظهار داشت: در فضای اقتصادی جامعه،  بسیاری از کارگران حقوق شان زیر خط فقر محسوب می شود و نمی توانند معیشت حداقلی اقتصادی را برای خود و خانواده تامین کنند و  مدیرانی که حقوق نجومی را بدون توجه به حقوق کارگران دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه کمپین نمایشی حقوق کارگران را منتشر کنید افزود: با 19 سال و 7 ماه سابقه کاری، میزان دریافتی حقوقم 1 میلیون و 15 هزار تومان است، چگونه حقوق نجومی و پاداش های کلان مدیران در تورم زایی اقتصاد تاثیری ندارد ولی حقوق کارگران به 100 هزار تومان افزایش یابد موجب تورم زایی است.

نصیری در خاتمه افزود: آنچه مسلم است مدیرانی که حقوق شان نجومی است نمکی توانند از حقوق کارگران زحمتکش که زیر فشار اقتصادی قرار دارند دفاع کنند و باید مدیران شفاف سازی لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات