اقدام عجیب خبرگزاری رسمی مجلس در تخریب رسانه‌‌های افشاکننده کاسبان تحریم

«خانه ملت» یا «خانه صرافان»؟!

خبرگزاری «خانه ملت» با انتشار بیانیه نماینده پرحاشیه این روزهای پارلمان، منتقدان فیش های نجومی و کاسبان تحریم و برجام را با عبارت سخیف مورد خطاب قرار داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۴۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
خبرگزاری بسیج - سرویس سیاسی / خبرگزاری «خانه ملت» متعلق به مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه نماینده پرحاشیه این روزهای پارلمان، منتقدان فیش های نجومی و افشاکنندگان کاسبان تحریم و برجام را با عبارت سخیف «شایعه‌ساز و دروغ پرداز» مورد خطاب قرار داد.
 
براساس این گزارش، پس از افشاگری رسانه های منتقد درباره ماجرای بی سابقه «فیش های نجومی» برخی مدیران دولتی و بانکی و همچنین، انتشار اسامی افرادی که در اوج تحریم ها علیه ملت ایران و در بحران سنگین ارزی سال های قبل، مشغول بازگشایی صرافی شدند، حال، فرزند یکی از صاحبان فیش های نجومی و فعال در امر صرافی، بیانیه ای صادر کرده است که نحوه انتشار این بیانیه در خبرگزاری رسمی مجلس تامل برانگیز است.
 
خبرگزاری «خانه ملت» در روتیتر انتشار بیانیه این نماینده مجلس آورده است «پاسخ نماینده مردم تهران به شایعه‌سازی‌ها و دروغ پردازی ها»! و البته توضیح نداده که چنین عنوان تخریب گرایانه ای علیه مدافعان منافع ملی و افشاکنندگان کاسبان تحریم و برجام، براساس کدام همسویی با «ملت» انتخاب شده است؟!
 
 
 
دفاع اینچنینی از نماینده ای که خانواده اش در دوران تحریم مشغول کاسبی در صرافی بوده اند، و پدرش جزو دریافت کنندگان حقوق های کلان در دوران عروف به پسابرجام محسوب می شود، تاسف برانگیز است.
 
جالب اینجاست که همین نماینده اصلاح طلب مجلس، در بیانیه ی خود اعتراف می کند خبر داشتن «صرافی» توسط خانواده ی او در اوج بحران ارزی کشور، صحت دارد.
 
سوال مهمی که درباره افشای مسایل مالی خانواده صفدر حسینی و دیگر صاحبان فیش های نجومی و کاسبان دوران تحریم مطرح است، ای است که اگر رسانه های منتقد، دلسوزانه به افشای این مسایل نمی پرداختند، آیا روال دریافت حقوق های کلان توسط این افراد با همان شدت قبلی ادامه نمی یافت؟ آیا مردم نباید در جریان جزییات کاسبان حقیقی تحریم قرار می گرفتند؟ و آیا این اقدام ایثارگرایانه رسانه ها باید توسط سایر همکاران مورد تقدیر و  تشکر قرار گیرد یا تنها براساس منافع حزبی باندی، آنان را به دروغ پرداز و شایعه ساز متهم نمود؟
 
سوال دیگری که از دست اندرکاران «خانه ملت» مطرح می شود، این است که با توجه به متن بیانیه فاطمه حسینی، انتخاب چنین عنوان کلی برای روتیتر خبر و تخریب عمومی رسانه های افشاکننده مسایل مالی اخیر، براساس کدام رفتار حرفه ای در امر رسانه صورت گرفته است؟

با این حساب، آیا می توان خبرگزاری «خانه ملت» را «خانه صرافان» نامید؟!
ارسال نظرات
آخرین اخبار