مردانی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

نقش مسئولین دولتی در واردات کالای غیر ضروری/ تهدید امنیت صنایع داخلی با واردات و قاچاق کالا

مسوول سازمان بسیج کارگری چهار محال و بختیاری گفت: مطالبات کارگران باید بر اساس افزایش سطح علمی و آگاهی قرار بگیرد و قبل از اینکه اقدام به تحصن و اعتراضی داشته باشند مطالبات خود را بیان کنند که متاسفانه مطالبات کارگری در کمترین میزان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۹۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

علی مردانی مسوول سازمان بسیج کارگری استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تشدید رکود و افزایش نرخ بیکاری در کشور، اظهار داشت: شرایط رکود اقتصادی کشورمان  موجب اخراج و تعدیل نیروهای کارگر فراوانی شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات کارگری در کمترین میزان قرار دارد افزود: مطالبات کارگران باید بر اساس افزایش سطح علمی و آگاهی قرار بگیرد و قبل از اینکه اقدام به تحصن و اعتراضی داشته باشند مطالبات خود را بیان کنند که متاسفانه مطالبات کارگری در کمترین میزان اجرا می شود.

مردانی با انتقاد از قاچاق و واردات بی رویه کالا، گفت: شرکت ورق خودرو از جمله کارخانه هایی بود که به دلیل ناکارآمدی مسوولان به رکود کشانده است. در این کارخانه ورق گالوانیزه تولید می شود نرخ هر کیلو  ورق کارخانه به قیمت 2500 تومان به فروش رفته است مسوول دولتی دولت یازدهم اقدام به واردات ورق از چین کرده است این در حالی است که هر کیلو ورق را به نرخ 1500 تومان می فروشد.

وی با تأکید بر اینکه واردات کالاهایی که مشابه داخلی اش وجود دارد موجب تهدید امنیت صنایع می شود، اذعان کرد: واردات بی رویه و قاچاق کالا مطالبه جدی کارگران از مسوولین دولتی است.

ارسال نظرات