نماینده مجلس در واکنش به اظهارات دیروز ابتکار در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس گفت: اظهارات خانم ابتکار مبنی بر اینکه حل مشکلات زیست محیطی سی سال طول می کشد نشان می دهد که نوعی سردرگمی در دولت نسبت به محیط زیست و حفظ آن وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۰۵۹۴۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات خانم ابتکار مبنی بر اینکه حل مشکلات محیط زیست سی سال طول می کشد، بیان داشت: اظهارات خانم ابتکار نشان می دهد که حل معضلات زیست محیطی را در اولویت کار خود قرار نداده است.

وی افزود: اظهارات خانم ابتکار برخلاف صحبت های آقای نوبخت است، چرا که ایشان مسائل محیط زیست را از اولویت های برنامه ششم توسعه دانستند و این یک تناقض است، وقتی مسائل زیست محیطی از اولویت های برنامه ششم توسعه باشد نظام بودجه ریزی هم برهمین اساس بودجه داده و آن را تقویت می کند و دیگر لازم نیست خانم ابتکار از کمبود بودجه گله کند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد نوعی سردرگمی در دولت نسبت به محیط زیست و حفظ آن وجود دارد.

فلاحت پیشه تصریح کرد: دولت برای حل معضلات محیط زیست تعهدات داخلی و خارجی داشته که در تعهدات داخلی حدأقل نیاز و خواسته مردم برخورداری از آب و هوای سالم است طبق اصل 50 قانون اساسی این حق مردم بوده و دولت در این خصوص وظیفه دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در بحث تعهدات بین المللی دولت در این خصوص نیز باید گفت دولت به این وظیفه خود عمل نمی کند و فقط شعار می دهد و این درحالی است که مقام معظم رهبری امسال را سال اقدام و عمل نامیدند تا بلکه مسئولان توجه بیشتری به عملکرد خود داشته باشند.

ارسال نظرات