خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

پیروی از خط ولایت و شهدا در گرو انقلابی ماندن است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اگر بتوانیم وظیفه خود را در بحث انقلابی بودن و انقلابی ماندن انجام دهیم پیرو خط ولایت و شهدا خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۷۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی امروز در یادواره 16 شهید از شهدای نهاوند که به همت حوزه حضرت زینب(س) در پایگاه فضه برگزار شد، اظهار داشت: همه ما در پاسداری از خون شهدا وظایف مهمی را بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اولین وظیفه هر فرد است، گفت: امروز ما هر چه داریم از استقلال، آزادی، سربلندی و امنیتی که حاکم بر این کشور است از برکت خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: اگر شهدا نمی‌رفتند و دفاع نمی‌کردند و خونشان را نثار این انقلاب نمی‌کردند ما امروز این امنیت را در کشور نداشتیم.

وی دومین وظیفه‌ای هر فرد را پیروی و ادامه راه شهدا دانست و بیان داشت: امروز همه دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر از طریق جنگ سخت نمی‌توانند وارد کشور شوند.

کریمی با بیان اینکه دشمن در طول 8 سال دفاع مقدس هدفی جز تسلط بر این مملکت نداشت، خاطرنشان کرد: امروز تانکی که از طرف دشمن به سمت ما می‌آید دیگر از سلاح‌های سخت افزاری نیست بلکه از برنامه‌های مخرب ماهواره، انواع شبکه‌های اجتماعی مبتذل و... است.

وی ابراز داشت: دشمن امروز از طریق جنگ نرم وارد شده و مهمترین قشری را که مورد هدف قرار داده نوجوانان و جوانان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند یادآور شد: امروز دشمنان مؤلفه‌های قدرت را در کشور ما که شامل عوامل ایدئولوژی یا دینی، عوامل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اطلاعاتی و امنیتی و عوامل سیاسی و نظامی می‌شود شناسایی کرده و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کند و ما باید هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد: همه ما باید در برابر کسانی که محافظه کاری و به دروغ ظاهرسازی می‌کنند، بایستیم چراکه در این صورت وظیفه انقلابی بودن خود را انسجام داده‌ایم.

کریمی سومین وظیفه افراد را دفاع و کمک به کشورهای مسلمان چون سوریه، عراق و یمن عنوان کرد و افزود: چهارمین وظیفه نیز مدیریت جهادی است که انتظار می‌رود که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) گامی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم وظیفه خود را در بحث انقلابی بودن و انقلابی ماندن انجام دهیم پیرو خط ولایت و شهدا خواهیم بود.

از دیگر برنامه‌های این برنامه ختم قرآن ، قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی بود.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید. 


انتهای پیام/

ارسال نظرات