خبرهای داغ:

تجمع عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

دبیر ستاد هفته حجاب و عفاف شهرستان بوشهر از برگزاری تجمع بزرگ مردمی دهها هزار نفری عفاف و حجاب که در سراسر کشور برگزار می‌شود در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۵۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فاطمه صفری‌زاده ظهر امروز در نشت خبری با خبرنگاران در بوشهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: زنان و مردان مسلمان، باید در مسایل زناشویی و خانوادگی از زندگی زهرا(س) و علی( ع) درس بگیرند، زیرا آنان در درون خانه با هم همکاری داشتند.

صفری‌زاده با اشاره به اینکه تمام ابعاد زندگی ما باید بر اساس سبک زندگی فاطمی باشد، ادامه داد: ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را باید از دیدگاه قرآن کریم و نبی مکرم اسلام مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) از جهات مختلفی الگوی جامعه اسلامی است، ادامه داد: هیچ بانویی در جهان والا‌تر از حضرت فاطمه(س) نداریم، ایشان از نظر عفاف و حجاب بهترین الگو برای زنان عالم هستند.

دبیر ستاد مردمی حامیان حریم خانواده بوشهر گسترش بدحجابی در جامعه ی ما را خواست دشمن عنوان و تصریح کرد: جنگ هم چنان ادامه دارد. یک روز ما درگیر جنگ نظامی بودیم ولی امروز با جنگی سرنوشت سازتر مواجه هستیم.

صفری‌زاده گفت: می‌توان از حجاب به عنوان یک سپری یاد کرد که توانایی مقابله به هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن را به همراه داشته باشد و می‌تواند در برابر فسادهای اجتماعی ایستادگی کند.

دبیر ستاد هفته حجاب و عفاف شهرستان بوشهر افزود: افرادی از جامعه که بی‌حجاب و یا بدحجاب در سطح شهر حاضر می‌شوند از مروجان فرهنگ‌های بیگانه و پرچم‌داران شبیخون فرهنگی هستند که خود می‌تواند نقطه ضعفی برای سلامتی جامعه باشد.

صفری‌زاده به تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: روز دوشنبه ساعت 9 صبح با حضور دکتر نزهت‌السادات شیرازی استاد حوزه اعزامی از قم و با حضور با بصیرت زنان بوشهری در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

وی از همه زنان مومن بوشهری برای شرکت در این تجمع دعوت کرد و یادآور شد: ایجاد نمایشگاه عفاف و حجاب با غرفه‌های متعدد و همچنین ایستگاه هدیه به بانوان در شهر بوشهر از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار