مسئول جدید بسیج رسانه استان البرز خبرداد:

کارگاه تخصصی خبرنویسی و عکاسی خبری در البرز برگزار می شود

ابراهیم نوروزی فر گفت: کارگاه تخصصی خبرنویسی و عکاسی خبری به منظور پیشرفت سطح خبرنویسی خبرنگاران در البرز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۰۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ ابراهیم نوروزی فر در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج رسانه که پیش از ظهر امروز در سپاه برگزار شد، با اشاره به اینکه باید باور داشته باشیم که دشمن در کمین است و درصدد ضربه به جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: در حال حاضر که دشمن توجه خود را در جبهه جنگ نرم قرار داده است بیشتر از هر زمانی نیازمند حضور بسیج هستیم.
 
وی با بیان اینکه محور رسانه فعال شده است و با دشمن در حال جنگ و مقابله هستیم افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری رسانه با تربیت نسلی متعهد و انقلابی نقش خود را ایفا می کد چراکه تحقق رسالت رسانه اصلی ترین هدف این قشر می باشد.
 
مسئول جدید بسیج رسانه البرز با تاکید بر ایجاد انسجام و طراحی برنامه های کوتاه و بلند مدت جهت مقابله با جنگ نرم عنوان کرد: امروز رسانه یکی از ابزار قدرتمندی است که می توانیم برای گفتمان امام(ره) و شهدا از آن بهره بگیریم.
 
وی در ادامه گفت: امید است با همکاری و مساعدت مسئولین و با همکاری اصحاب رسانه بتوان دغدغه هایی که در رسانه وجود دارد برطرف نماییم.
 
نوروزی فر در ادامه از برگزاری کارگاه های تخصصی خبرنویسی و عکاسی خبری در البرز خبر داد و گفت: با همکاری خانه مطبوعات البرز و دیگر مسئولین کارگاهی آموزشی برگزار خواهیم کرد تا بتوان گامی موثر در جهت پیشرفت سطح خبرنویسی خبرنگاران البرزی برداریم.
 
وی برگزاری اردو، دوره های آموزشی و همچنین موضوع بیمه را از جمله برنامه های بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: امید است با شناسایی اصحاب رسانه گروه های خبری منسجم تری را تشکیل دهیم.
 
مسئول جدید بسیج رسانه البرز در پایان گفت: دفاتر بسیج رسانه در سطح شهرستان ها افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار