کارشناس فرهنگی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

بی توجهی وزارت ارشاد اسلامی به نهادینه سازی فرهنگ حجاب

قاسمی گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش زيادي در نهادينه سازي فرهنگ حجاب و عفاف در کشور دارد در حالي که به اين مهم توجه لازم نمي شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۰۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
صمدقاسمی کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگی گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجری مستقیم ارزش‌ها و مسائل فکری و متصدی فرهنگ جامعه است ومنکر کارهایی که در این اداره انجام شده نیستیم اما توقع از این سازمان بالا است، زیرا این سازمان از قدرت قانونی برخوردار است.
 
وی افزود:وظیفه‌ای که بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است با چیزی که از عملکرد آن دیده می‌شود، همخوانی ندارد. بطور مثال آیا در مسئله حجاب وضعیت مناسبی داریم؟
قاسمی خاطر نشان کرد: باید بررسی شود که آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل آن، به آن اندازه‌ای که بودجه در اختیارشان بوده، عملکرد داشته‌اند یا خیر؟ قضاوت در این قضیه هم باید بر عهده کسانی باشد که اهل بصیرت و انصاف‌اند.
 
قاسمی ابراز تاسف کرد: متاسفانه در بعضی مراسماتی که با مسئولیت اداره ارشاد برگزار می‌شوند، بعضی از شئونات اسلامی مثل حجاب رعایت نمی‌شوند.
 
این کارشناس فرهنگی در پایان با انتقاد از عملکرد دستگاه‌هاي مختلف در زمينه عفاف وحجاب افزود: وزارت ارشاد نقش زيادي در نهادينه سازي فرهنگ حجاب و عفاف در کشور دارد در حالي که به اين مهم توجه لازم نمي شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار