خبرهای داغ:
دادستان کبودراهنگ خبر داد

تخریب دو باب خانه خرده فروشان مواد مخدر در کبودراهنگ

دادستان کبودراهنگ گفت: دو باب خانه به ظاهر مسکونی در کوچه سربه داران کبودراهنگ که محل توزیع خرده فروشان مواد مخدر بود تخریب شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۳۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

غلامرضا ناصر تبار در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: دو باب خانه به ظاهر مسکونی در کوچه سربه داران (کولی آباد) که سال‌ها به صورت مستمر محل توزیع مواد مخدر توسط خرده فروشان بود تخریب شد.

وی با بیان اینکه از دغدغه‌های ملی و شهرستانی بحث اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر است، افزود: در یکی از محل‌های شهرستان به نام کوچه سربه داران (کولی آباد) که موجب نارضایتی امام جمعه و مردم ولایتمدار و مذهبی شده بود با پیگیری‌های متعدد مراجع انتظامی به ویژه نیروهای مبارزه با مواد مخدر با شناسایی دو باب خانه به ظاهر مسکونی که محل بسته بندی، توزیع، خرید و فروش و انواع مواد مخدر بود با تصویب اعضای شورای تامین تخریب شد.

دادستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه دستگاه قضایی نسبت به قانون شکنان به صورت قانونی برخورد جدی می کند و هیچ گونه مماشاتی نسبت به آنان نخواهد داشت، گفت: در این راستا حکم قضایی برای تخریب واحدهای مذکور صبح امروز در کوچه سربه‌داران (کولی آباد) صادر شد.

وی در پایان از مسئولین ارشد شهرستانی و مردم شریف و ولایتمدار کبودراهنگ که با هماهنگی خود با دستگاه قضایی منجر به دستگیری قاچاقچیان و تخریب مکان آنان شد، تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات