با توجه به استقبال و درخواست علاقمندان شرکت کننده از دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با محوریت بیداری و مقاومت اسلامی و گذشت سه ماه از اعلام فراخوان، مهلت آن یک ماه دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۱۶۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن شیرازی دبیر دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی گفت: نظر به اهمیت موضوع جشنواره و به دنبال تقاضای مکرر شرکت کنندگان این دوره از جشنواره که ۵ مرداد ماه به اتمام می رسد، فراخوان جشنواره تا ۵ شهریور تمدید شد و این آخرین فرصت متقاضیان برای ارسال اثر خواهد بود.

وی افزود: دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با محوریت بیداری و مقاومت اسلامی و ۱۶ محور موضوعی به همت انجمن پیشکسوتان سپاس و با حمایت بنیاد رسانه ای بیان، مرکز مستند حقیقت، دبیرخانه دائمی مجمع جهانی بیداری اسلامی و موسسه فرهنگی هنری فرزندان روح الله در حال برگزاری است و اعضای هیئت داوران آن از اساتید حوزه فرهنگ و هنر کشور هستند.

شیرازی در پایان گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در دو بخش فرهنگی و هنری از طریق سایت جشنواره به نشانی اینترنتی www.jashnvareh-sepas.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی telegram.me/sepasngo مراجعه کنند.

ارسال نظرات