مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر:

آغاز طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی دانش آموزان کلاس اولی در نیر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر از آغاز طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی دانش آموزان کلاس اولی در شهرستان نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۳۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر به همراه جمعی از اعضای شورای معاونین این مدیریت از طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی 96/95 شهرستان نیر، بازدید و از زحمات و تلاشهای تک تک عوامل اجرایی این طرح قدردانی کرد.

احمدی در حاشیه بازدید از طرح سنجش سلامت در شهرستان نیر ، در خصوص برنامه های سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان، اظهار داشت : برنامه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان بدو ورود به دبستان از دوم خرداد ماه 95 تا شانزدهم همین ماه با سنجش بیش از 350 دانش آموز کلاس اولی در منطقه نیر ، انجام خواهد یافت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر با اشاره به اینکه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان شامل دو مرحله مقدماتی و تخصصی است گفت: مرحله مقدماتی شامل ارزیابی بینایی، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، وزن و قد و دهان و دنداناست.

وی افزود: در صورتی که دانش آموزی در مرحله تخصصی مشکوک شناخته شود برای بررسی دقیق تر به نیروهای تخصصی برای انجام معاینات تخصصی بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی ارجاع می شود. اما اگر نوآموزی که نیاز به ارزیابی تخصصی نداشته باشد پس از دریافت پروانه سلامت، به دبستان مورد تقاضای ثبت نام معرفی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار