خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

شهید داریوش مرادی به خاطر غیرت دینی و انقلابی از پذیرش قطعنامه 598 ناراحت بود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شهید داریوش مرادی به خاطر غیرت دینی و انقلابی از پذیرش قطعنامه 598 ناراحت بود.
کد خبر: ۸۷۱۸۵۵۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی همزمان با سالروز عملیات مرصاد در دیدار با خانواده معظم شهید داریوش مرادی ازشهدای لرستانی این عملیات که با همراهی مدیر کل بنیاد شهید لرستانانجام شد، گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) پس از پذیرش قطعنامه 598 فرمودند که بغض و کینه انقلابی خود را نسبت به استکبار در سینه حفظ کنید شهید داریوش مرادی نیز با شنیدن این خبر به خاطر غیرت دینی و انقلابی که داشت از پذیرش قطعنامه  بسیار ناراحت شد.
وی با بیان اینکه پس از اعلام پذیرش قطعنامه 598 زمانی که در حال رفتن به مقر سپاه برای آگاهی یافتن از تصمیمات سپاه بودم در مسیر با شهید حسین منصوری و شهید داریوش مرادی برخورد کردم که بسیار هم ناراحت بودند، افزود: شهید مرادی آنچنان از پذیرش قطعنامه ناراحت بود که یک نفر بر حامل سربازان را که در حال خوشحالی بودند با سنگ دنبال کرد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در مقری که ما حضور داشتیم شرایط دقیقا مانند مراسم سوگواری بود؛ به گونه ای که دسته دسته و یگان یگان نیروها به مقر می آمدند و اشک میریختند البته من مقداری آنها را دلداری می کردم و می گفتم حتما مصلحت و تشخیص امام (ره) این بوده که قطعنامه را پذیرفته اند. در هر حال آنها می رفتند.
کشکولی تصریح کرد: در همان ایام شهید داریوش مرادی به همراه جمعی که از نیروهای اطلاعات بودند نزد من در مقر آمدند. قصد داشتم که همان حرفهایی را که به دیگران زده بودم برای آنها هم بیان کنم؛ اما دیدم که داریوش خیلی با غرور و طلب کار و ناراحت نشسته بود و نه تنها نمی خواست گریه کند؛ بلکه طلب کار هم بود که چرا قطعنامه را پذیرفته ایم.در هر حال فهمیدم که حرفهای قبلی من برای دیگران روی داریوش تاثیر ندارد اما در هر حال آنها را گفتم.
 وی اضافه کرد: زمانی که در حال حرف زدن بودم شهید مرادی در حالی که بغض کرده بود گفت که اگر اینطور باشد می روم یاغی می شوم من هم با غیظ گفتم یاغی علیه چه کسی؟ می خواهی علیه نظام یاغی شوی.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه شهید داریوش مرادی از محوری ترین نیروهای جنگ بود و هر کجا که با مشکل مواجه می شدیم از ظرفیت داریوش استفاده می کردیم، گفت: با پذیرش قطعنامه 598 داریوش بغض و کینه انقلابی خود را در سینه حفظ کرد تا اینکه در عملیات مرصاد به دست منافقین به شهادت رسید.
کشکولی بیان کرد: از شهادت داریوش خوشحال شدم چون که به آرزویش رسید.
وی در این دیدار برای مادر شهید داریوش مرادی که به علت عازضه قلبی در یکی از بیمارستانهای تهران بستری است از خداوند طلب بهبودی و سلامت کرد.
همچنین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در دیدار با خانواده شهید کرمخدا دریکوندی یکی دیگر از شهدای لرستانی عملیات مرصاد ضمن تجلیل از مقام شامخ مادران شهدا گفت: مادران شهدا شیر زنانی هستند که به خاطر پاسداری و صیانت اسلام فرزندان خود را روانه جبهه های حق علیه باطل کردند.
وی افزود: در صحنه ای شاهد بودم که مادر پیری تنها فرزند پسر خود را به خاطر اینکه به جبهه نمی رفت حلال نمی کرد و می گفت که من در آن دنیا چه پاسخی به امام حسین (ع) بدهم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: شهدا نه برای پست و مقام و نه برای مال دنیا به جبهه نرفتند و در واقع تنها هدف آنها ازحضور در جنگ و ایستادگی در برابر دشمن پاسداری از اسلام بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار