محمد گلریز در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

کم رنگ شدن حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد از فیلم های دفاع مقدس

این خواننده کشورمان گفت:متاسفانه وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی کارهای فرهنگی در کشور است و باید مرجع اصلی در برگزاری جشنواره ها و فیلم های دفاع مقدس باشد، در این زمینه کم کاری می کند.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۶۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
محمدگلزیر خواننده سرودهای انقلابی در گفتگو با خبرنگار  فرهنگی خبرگزرای بسیج با بیان اینکه وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در مباحث مربوط به حوزه دفاع مقدس کمتر ورود می کند، گفت:در رابطه با کارهای فرهنگی از جمله برگزاری جشنواره های دفاع مقدس کم کاری صورت گرفته و همیشه بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی به حمایت از این جشنواره ها پرداخته است و این جای انتقاد به مسئولان فرهنگی و وزارت فرهنگ دارد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی کارهای فرهنگی در کشور است و باید مرجع اصلی در برگزاری جشنواره ها و فیلم های دفاع مقدس باشد، در این زمینه کم کاری می کند و همین موضوع می تواند به فرهنگ کشورمان ضربه بزند.
 
خواننده سرودهای انقلابی در ادامه با بیان اینکه جشنواره های دفاع مقدس یک نمونه از ابزارها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن محسوب می شوند، افزود: نیاز است که مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت جدی تری از فیلم های دفاع مقدس داشته باشند تا در طول سال شاهد تولید چندین فیلم در این حوزه باشیم.
 
گلریز در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بانی اصلی حمایت از موسیقی در کشور است، دو سالی می شود که جشنواره "موسیقی مقاومت" که در تالار وحدت تهران برگزار می شد را تعطیل کرده است و انگیزه ای برای حمایت از آثار موسیقی ارزشی و حماسی و مقاومت ندارد. 
ارسال نظرات