خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 در هشت مدرسه گفت: از 10 مرداد ماه دانش آموزان بسیجی برای اجرای طرح هجرت 3 به مدارس شهرستان اسدآباداعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۸۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح اردوهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزی اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم اردوهای جهادی خدمتگزاری به مردم است.

وی با بیان اینکه در دین اسلام بر رعایت عدالت و حقوق مردم تاکید شده است، افزود: امام خمینی(ره) دو موضوع را سرلوحه کار خود قرار دادند که یکی خدمت‌رسانی به مردم و دیگری استکبارستیزی و نفی قدرت‌های شرق و غرب است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: رسیدگی به محرومین و مستضعفین جامعه از مسائل مهم است که باید سرلوحه ما باشند، امام راحل(ره) نیز بر این امر همواره تأکید داشتند.

وی با اشاره به ویژگی‌های اردوهای طرح هجرت ادامه داد: تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی و خدمت به مردم، پر کردن اوقات فراغت، کمک به رفع بیکاری و اجرای فعالیت‌های عمرانی در حد توان از خصوصیات این اردوها است.

مرادی ابراز داشت: آشنایی دانش آموزان با کار و فرهنگ کار، کمک به دولت و نظام و نهادها در بحث سازندگی و زیباسازی و ایجاد علاقه و دلبستگی به فضاهای آموزشی و... نیز از دیگر ویژگی‌های اردوهای هجرت است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با حضور یک هزار و 500 نفر روز و با حضورر دانش‌موزآن دختر و پسر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 در هشت مدرسه عنوان کرد: روز یکشنبه 10مرداد ماه دانش آموزان بسیجی برای اجرای طرح هجرت 3 به مدارس هنرستان خوارزمی، مدرسه معلم وهنرستان هدفاعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات