همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)؛

پیکر مطهر 7 شهید دوران دفاع مقدس در همدان تشییع شد

پیکر مطهر 7 شهید دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور مردم شهیدپرور دارالمومنین در همدان تشییع شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۴۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، این روزها دارالمومنین همدان میزبان کاروان «منادیان بصیرت» بوده و با حضور شهدا عطرآگین شده و فضایی معنوی و عطر و بوی شهادت با حضور شهیدان دوران دفاع مقدس در استان پراگنده است.

صبح امروز پیکر مطهر هفت تن از شهیدان که عصر روز چهارشنبه 6 مرداد ماه وارد همدان شدند با حضور پرشور مردم شهیدپرور همدان تشییع شدند.

در این مراسم باشکوه پیکر مطهر 4 شهید گمنام و 3 شهید که هویت آنان شناسایی شده از میدان امام‌زاده عبدالله(ع) همدان تا میدان امام خمینی(ره) این شهر بر دوش مردم دارالمجاهدین تشییع شدند.

این مراسم که همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در امامزاده عبدالله (ع) استان همدان برگزار شد با برنامه‌های ویژه‌ای از قبیل قرائت قرآن، مداحی، سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین مادر شهید «حبیب نیا»همراه بود.

پیکر مطهر شهیدان «نیرپناه» و «حبیب‌نیا» در گلزار شهدای همدان در جوار 2 هزار شهید دیگر، یک شهید در فرماندهی نیروی انتظامی، دو شهید گمنام در اردوگاه ابوذر، یک شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران نهاوند و شهید محمد ضرابی در شهرستان بهار به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار