تمبر یادبودو شناسنامه شهدای شیروان رونمایی شد

تمبر یادبود سومین کنگره شهدای شهرستان شیروان عصر امروز با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۱۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در آیین رونمایی از تمبر یادبود سومین کنگره شهدای شیروان اولین امضا در تمبر یادبود توسط سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت  که در پیام خود نوشت( خدایا ما را با شهدا محشور بکن) و بعد از آن علی زرهرن فرزند 11 ساله شهید مرتضی زرهرن اولین شهید مدافع حرم شهرستان شیروان تمبر یادبود را امضا کرد که در پیام خود نوشت( آرزو میکنم من هم مثل پدرم سرگرد شوم).

در ادامه این مراسم همچنین به نیابت از همه شهدای شیروان  از شناسنامه رمضانعلی خوشقامت اولین شهید و جواد ترقی اوغاز آخرین شهید و مرتضی زرهرن اولین شهید مدافع حرم شهرستان شیروان، رونمایی شد.

در این مراسم همچنین  از خانواده های اولین و آخرین شهید، جوان ترین و مسن ترین شهید تجلیل شد و  از فرزند نخبه علمی شهید شیروان، ایثارگر نمونه در اقتصاد مقاومتی و اولین شهید مدافع حرم شهرستان شیروان تقدیر شد.

همچنین در پایان رونمایی از 4 کتاب شهدا با عنوان فرزند فاطمه، ستارگان هدایت، شهدای شهرستان شیروان، کتاب شهدای کارمند با عنوان "مناره عشق" و کتاب شهدای کارگر با عنوان "اذان عشق" رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار