خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند در دیدار با خبرنگاران:

رسالت بزرگ خبرنگاران آشنایی مردم با خطرات تهاجم فرهنگی است

امام جمعه نهاوند رسالت با بیان اینکه جامعه امروز در خطر تهاجم فرهنگی است، گفت: خبرنگاران امروز بیشترین مسئولیت را در برابر جامعه دارند و رسالت بزرگ آنان دور نگه داشتن خانواده به ویژه نسل جوان از این خطرات است.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۷۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در دومین روز از هفته خبرنگار جمعی از خبرنگاران نهاوندی با امام جمعه شهرستان نهاوند دیدار و تجدید بیعت کردند.

امام جمعه نهاوند در این دیدار ضمن تبریک این هفته به خبرنگاران اظهار داشت: در آیات و روایات آمده است حرفی که می‌زنید جزء اعمال انسان محسوب می‌شود بنابراین همه ما در برابر هر حرفی که می‌زنیم یا می‌نویسیم مسئول هستیم.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: هر حرفی که زده می‌شود در سعادت و شقاوت انسان اثر دارد و اثر آن از بقیه اعضا بیشتر است.

وی ضمن یادآوری و تبریک دهه کرامت و ایام پیش رو گفت: دهه کرامت از بزرگترین کراماتی است که داریم و آن هم به خاطر وجود حرمین مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) است.

امام جمعه نهاوند همچنین در گوشه‌ای از سخنان خود به صدور فرمان مشروطیت اشاره کرد و افزود: صدور فرمان مشروطه یک عبرت تاریخی بزرگ برای ملت ایران است که باید از آن درس گرفته شود.

وی ادامه داد: جامعه امروز در خطر تهاجم فرهنگی است و خبرنگاران امروز بیشترین مسئولیت را در برابر جامعه دارند و آن هم دور نگه داشتن خانواده به ویژه نسل جوان از این خطرات است.

مغیثی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی روحانیون و خبرنگاران که جامعه فرهنگی ما هستند این است که مردم را از خطراتی که در کمین آنها است آشنا کنند و این بزرگترین امتیاز برای خبرنگاران است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار