جهانبخش سلطانی:

برای سینمای دفاع مقدس سرمایه گذاری نمی کنند / استقبال مسئولان از سیاه نمایی در فیلم ها

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مسئولان به دنبال بازیگران ممنوع التصویر می روند و با آنها کار کرده و دستمزد های میلیاردی به آنها می دهند، از کسانی طرفداری می کنند که مدام سیاه نمایی می کنند تا فروش کنند.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۹۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
جهانبخش سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به جای خالی دفاع مقدس در سینمای ما گفت: مثل اینکه هیچ کس کاری نمی کند چرا امسال فقط فیلم ایستاده در غبار را داشتیم، به هر که می گویند برای دفاع مقدس سرمایه گذاری کن فرار می کند ولی اگر بگوییم سیاه نمایی از اوضاع کشور همه استقبال می کنند.

وی افزود: الان برای ساختن فیلم دفاع مقدس برای گرفتن یک گلوله باید شناسنامه هفت جد خود را تحویل دهیم اینقدر ساخت فیلم های دفاع مقدس سخت شده که دیگر کسی به این سمت نمی رود.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهارداشت: من خودم دو سال است که بیکارم، تئاتری داشتم برای غدیر خم، سه سال برای این کار دوندگی کردم اما نمی گذارند، همه چیز در سینما و هنر ما تغییر کرده است، کم کم ما را به عنوان یک آدم عقب افتاده تلقی می کنند دیگر کسانی مثل ما را قبول ندارند.

سلطانی گفت: مسئولان به دنبال بازیگران ممنوع التصویر می روند و با آنها کار کرده و دستمزد های میلیاردی به آنها می دهند، کسی دیگر سراغ امثال ما نمی آید به دنبال بازیگر خوشگل می روند و همین برایشان کافی است، از کسانی طرفداری می کنند که مدام سیاه نمایی می کنند تا فروش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار