"شرق" بوی انتخابات را استشمام کرد؛

آتش توپخانه کارگزاران بر روی شهردار تهران

روزنامه "شرق" نزدیک به حزب کارگزاران این روزها بیشتر از هر اوقاتی شهرداری تهران را مورد نوازش رسانه ای خود قرار می دهد، دلیل آن هم به خوبی روشن بوده....
کد خبر: ۸۷۲۲۱۳۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
روزنامه "شرق" نزدیک به حزب کارگزاران این روزها بیشتر از هر اوقاتی شهرداری تهران را مورد نوازش رسانه ای خود قرار می دهد، دلیل آن هم به خوبی روشن بوده، هم انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شورای شهر تهران در پیش است.
 
این روزنامه که در طول هفته کاری حتما سوژه ای برای تخریب مجموعه شهرداری تهران مهیا می کند، این روزها و با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات های مهم ریاست جمهوری و شورای شهر تهران به دنبال یک تیر و دو نشان است.
 
این روزنامه که قالیباف را گزینه بالقوه ریاست جمهوری و یا شهردار آینده تهران می داند، در گزارشی با عنوان"حمله دوباره شهردار به دولت "سعی کرده صحبت های قالیباف در مورد مطالبات این نهاد را به مباحث سیاسی ربط دهد.
 
شرق در بخشی از گزارش خود می آورد: شهردار تهران اگرچه هفته گذشته در جمع میهمانانی غریبه در اجلاش شوراها و شهرداران پاسخ انتقاد رئیس‌جمهور را داده بود اما دیروز از تریبون آزاد شورا باز هم استفاده کرد و ماجرای بدهی دولت به مترو و شهرداری را پیش کشید.
 
این روزنامه در انتها با گرفتن چند مصاحبه از چهره های اصلاح طلب، این سخنان قالیباف را به دلیل انتخابات دانسته و آن را فاقد بار فنی ذکر کرده اند.
 

ارسال نظرات