خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در کبودراهنگ

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با ولادت این بانوی بزرگ در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۷۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
سیده سمیه جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ،ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: به مناسبت این ایام جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(س) و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت مریم(س) به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی افزود: معرفی الگوی مناسب به دختران جوان و همچنین بالابردن سطح بینش و بصیرت این قشر در خصوص مسائلی چون حفظ حرمت عفاف و حجاب از ضروریات است.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه کبودراهنگ ابراز داشت: در راستای تکریم و بزرگداشت شخصیت والای حضرت فاطمه معصومه(س) مراسم جشنی نیز همزمان با ولادت این بانوی بزرگ در ساعت 17 روز پنج شنبه 14 مرداد اول ماه ذیقعده مصادف با روز دختر در محل امامزاده ذوالفقار و زبیده خاتون کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام عسگراقدم است و مولودی خوانی توسط رستمی، ذاکر اهل بیت(ع) از مداحان شهرستان از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

جعفری ضمن دعوت از عموم خواهران برای شرکت در این مراسم خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری امور بانوان فرمانداری و ادارات فرهنگی شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله ایجاد غرفه‌های سلامت معنوی و سلامت جسمانی برای دختران، اجرای همخوانی قرآن کریم توسط خواهران حافظ شهرستان، اجرای برنامه دخترانه «ما زنده ایم» و تجلیل از دختران نمونه از دیگر برنامه‌های اجرایی این روز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار