احمد نجفی در گفتگو با «بسیج»:

گوش شنوایی برای شنیدن درد و دل هایمان نداریم

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه گوش شنوایی برای شنیدن درد هایمان وجود ندارد، گفت:بارها مشکلات حرفه بازیگری را عنوان کرده ام اما مسئولان فرهنگی کشور نسبت به آن بی تفاوت بوده اند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۹۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
احمد نجفی بازیگر سریال توفان شن در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل بیکاری و نبود امنیت شغلی در هنر بازیگری گفت: متاسفانه در هنر بازیگری، امنیت شغلی و بیمه وجود دارد و کسانی که چندین سال متوالی در حرفه بازیگری بوده اند، الان پا روی سن گذاشته اند و با مشکلات زیادی مواجه شده اند.
 
وی ادامه داد: من به عنوان یک بازیگری که چندین سال در فیلم های مختلف ایفای نقش کرده ام، بارها و بارها مشکلات خود و حرفه بازیگری را عنوان کرده ام اما گوش شنوایی وجود نداشته است و مسئولان فرهنگی کشور اگر هم حرف هایمان را شنیده باشند، نسبت به آن بی تفاوت بوده اند.
 
نجفی خاطرنشان کرد:چرا در کشورهای خارجی برای بازیگران سینما ارزش و اهمیت زیادی قائل هستند اما در داخل ایران، به آنها پشت کرده اند؟ مگر بازیگران برای ماندگار نمودن فرهنگ اصیل این کشور زحمت نکشیده اند؟چرا باید رها شوند و گوش شنوایی برای شنیدن حرف ها و درد دل هایمان وجود نداشته باشد؟
 
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت:بیمه، کمترین تقاضایی است که یک بازیگر می تواند داشته باشد اما متاسفانه بازیگری که همه مردم ایران آن را می شناسند، با چنین مشکلاتی دست به گریبان است و واقعا باید برای مدیریت فرهنگی کشورمان متاسف بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار