خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت صحیح و کامل عمل شود جامعه اسلامی به محیطی سازنده تبدیل می شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۴۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد ضمن تقدیر از اهتمام و همدلی مسئولین در خصوص برگزاری مراسم عفاف و حجاب پرداخت و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکردر بین فرائض دینی از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است و به عنوان زمینه‌ساز تحقق محیط مناسب و عمل به دیگر واجبات شده و زیربنای حرکات اجتماعی نظام است.

وی افزود: اگر این فریضه به صورت صحیح و کامل عمل شود جامعه اسلامی به محیطی سازنده تبدیل می شود که در واقع امر به معروف و نهی از منکر به بزرگترین معروف ها امر و نهی از منکر بزرگترین منکرها نهی می‌کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد نیز در این جلسه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر گفت: خداوند بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر است.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی منکر در جامعه افزود: همه مسئولین باید دغدغه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه داشته باشند که جامعه خوبی و محیط مناسبی در شأن مردم ایجاد شود.

وی از مسئولین خواست اهتمام ویژه نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و در جلسات به صورت منظم شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات