خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: پیاده‌روی اربعین به عنوان یک اجتماع بزرگ از حضور شیعیان، استکبارستیزی و آرمان‌خواهی اسلام ناب است.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۶۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، ستاد مردمی اربعین حسینی شهرستان اسدآباد با حضور مسئولین شهرستان و دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی استان در دفتر امام جمعه شهرستان اسدآباد برگزار شد .

دبیرستاد مردمی اربعین حسینی استان همدان در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای ستاد اربعین شهرستان برای اجرای برنامه استقبال و بدرقه کاروان‌های اربعین حسینی در سال گذشته بیان داشت: امسال ستاد مردمی اربعین حسینی استان از دی ماه 94 تاکنون حدود 40 جلسه برگزار کرده است.

سیدرضا موسوی تصریح کرد: این جلسات برای برگزاری مراسم استقبال و بدرقه زائرین اربعین حسینی با کمترین مشکلات و با کیفیت بالا بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در این جلسه اظهار داشت: زیارت امام حسین(ع) و پیاده‌روی در روز اربعین حسینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرهنگ حسن مرادی افزود: پیاده‌روی اربعین به عنوان یک اجتماع بزرگ از حضور شیعیان، استکبارستیزی و آرمان‌خواهی اسلام ناب است که از این طریق به عنوان بزرگترین کنگره حضور مردم است.

امام جمعه شهرستان اسدآباد نیز تصریح کرد: مردم خون گرم و ولایتمدار اسدآباد مانند سال‌های گذشته آماده پذیرایی از زائرین امام حسین(ع) هستند.

حجت الاسلام حسینی مجد خاطرنشان کرد: جلسه ستاد مردمی و پشتیبانی با حضور مسئولین و خیران اسدآباد در هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات