عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مطالبات پیمانکاران عمرانی از دولت، چند هزار میلیارد است

سید کمال الدین شهریاری گفت: مطالبات پیمانکاران چند سالی است که روی هم مانده و افزایش یافته است و الان به صورت مطالبات سنگین چند هزار میلیارد تومانی برای دولت درآمده است.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۸۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

سید کمال الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به توقف پروژه های عمرانی در دولت یازدهم و عدم پرداخت معوقه های پیمانکاران اظهار داشت:  از آنجایی که هزینه بودجه های جاری کم شدنی نیست ، دولت تخصیص بودجه های جاری را تقریبا در حد صد در صد در نظر می‎گیرد لذا هر جایی که بودجه کم آورده شود از منابع بودجه عمرانی کسر می‎شود.

وی با بیان مطالبات پیمانکاران عمرانی از دولت بیش از چند هزار میلیارد است افزود: با کاهش بودجه عمرانی که توسط دولت انجام می‎شود پیمانکارانی که بر اساس موافقت نامه ها، قراردادها و اعتباراتی که شروع کردند از دولت طلبکار می شوند و این در حالی است که مطالبات پرداخت نمی‎شود.

شهریاری بیان داشت: مطالبات پیمانکاران چند سالی است که روی هم مانده و افزایش یافته است و الان به صورت مطالبات سنگین چند هزار میلیارد تومانی برای دولت درآمده است و مطالبات روی دست دولت مانده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: پیمانکاران عمرانی علی القاعده در بخش راه، آب و بخش زیر ساخت‎ها مطالبات خیلی سنگینی را از دولت دارند بیشترین بدهکاران دولتی در زمینه پروژه ه‎های عمرانی، وزارت راه و شهرسازی و و زارت نیرو است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار