خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

فعالیت 3200 نفر در طرح جوانه‌های صالحین شهرستان رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: به فعالیت اظهار داشت: بیش از 3 هزار و 200 نفر در 60 پایگاه مقاومت شهرستان رزن در قالب برنامه‌های جوانه‌های صالحین فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۷۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 60 پایگاه در شهرستان رزن اظهار داشت: با فعالیت این پایگاه‌ها بیش از 3 هزار و 200 نفر در سطح شهرستان در قالب برنامه‌های جوانه‌های صالحین فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: جوانه‌های صالحین شهرستان رزن در راستای غنی سازی اوقات فراغت تا 15 شهریور برگزار می‌شود .

فرمانده سپاه ناحیه رزن همچنین از برگزاری اردوهای جهادی در رزن خبر داد و گفت: اردوهای جهادی در قالب بخش‌های مختلف از قبیل دانشجویی ، محله‌ای و ... در رزن تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی طرح هجرت در روستای بابانظر اظهار داشت: در این اردوها خدمات پزشکی مطلوبیبهروستاییان نیازمند ارائه می‌شود.

برات‌زاده تصریح کرد: اردوهای جهادی در راستای کمک به محرومیت‌زدایی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان در مناطق محروم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن همچنین از راه‌سازی 3 کیلومتر از راه‌های روستایی در بخش سردرود خبر داد و گفت: با همکاری پایگاه محله ای شهید سلیمی در اردوهای جهادی و سپاه انصار الحسین(ع) استان و راه و شهرسازی شهرستان 3 کیلومتر از راه روستای آغچه خرابه راه‌سازی شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری چندین طرح فرهنگی در شهرستان رزن در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بیان داشت: پایگاه فرهنگی پارک ملت رزن از جمله برنامه هایی است که در راستای مشاوره و همچنین ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان و مسافرین برگزار شده است .

در پایان این مراسم از خبرنگاران با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات