اصلانی در گفتگو با«بسیج»:

هزینه سنگین تبلیغ تورهای خارجی به ضرر گردشگری داخلی است

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: اینکه تبلیغات بسیار گسترده ای برای تورهای خارجی و سفر به کشورهایی همچون ترکیه انجام می شود در مجموع به ضرر گردشگری داخلی تمام خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۴۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: ظرفیت گردشگری در کشور ما فوق العاده است؛ مناظر بکر، دست نخورده و طبیعی تا انواع آثار باستانی کشور ما در تمام جهان بی نظیر است.

وی با اشاره به راهکارهای رونق صنعت گردشگری در کشور اظهار داشت: باید یک فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درست و دقیقی در رابطه با معرفی مناطق توریستی کشورمان انجام شود تا مردم هم مطلع شده و در این مناطق شرکت کنند و همچنین با ایجاد رقابت بین شرکت های مختلف توریستی طبیعتاً اتفاق بهتری در این زمینه رخ خواهد داد.

مسئول بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد: اما اینکه تبلیغات بسیار گسترده ای برای تورهای خارجی و سفر به کشورهایی همچون ترکیه با هزینه بسیار پایین انجام می شود در مجموع به ضرر گردشگری داخلی تمام خواهد شد؛ چراکه این هزینه های بالای تبلیغات باید در داخل کشور خرج شود و سازمان گردشگری باید برنامه ریزی اصولی، دقیق و خوبی برای این امر انجام دهد.

اصلانی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم از مناظر و گردشگاه های طبیعی کشور، مسئولان می توانند در این زمینه تلاش خود را معطوف به معرفی، ایجاد رقابت و کاهش قیمت و هزینه تورهای داخلی کنند تا مردم هم بتوانند در سراسر کشور از آن استفاده کنند.

ارسال نظرات