خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان همدا خبر داد

عضویت 40 درصد از جامعه رسانه‌ای استان همدان در بسیج رسانه

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: در حال حاضر 40 درصد از جامعه رسانه‌ای استان عضو بسیج رسانه هستند که در پنج حلقه صالحین در استان فعال هستند.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۸۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس محرمی عصر امروز در جمع فعالان بسیج رسانه استان همدان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته خبرنگار اظهار داشت: برنامه‌های خوبی طی این هفته در استان برگزار شد اما متأسفانه آنچه در این جلسات کمتر به آن پرداخته می‌شود توجه مسئولان به مشکلات حوزه خبرنگاران و رسانه‌ها است.

وی افزود: امید است که مسئولان به مشکلات حوزه رسانه و مطبوعات توجه داشته باشند و گامی در راستای حل این مسائل بردارند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه حدود 3 سال بسیج رسانه در استان فعال شده است، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با ارتقا سطح تخصصی افرادی که علاقه‌مند به حوزه رسانه هستند و با آموزش‌ها بتوانیم دغدغه مطبوعاتی استان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 40 درصد از جامعه رسانه‌ای استان عضو بسیج رسانه هستند که در پنج حلقه صالحین در استان فعال هستند.

محرمی با اشاره به راه‌اندازی دفاتر بسیج رسانه در پایگاه‌های خبری گفت: در حال حاضر دو دفتر در خبرگزاری فارس و روزنامه سپهر غرب افتتاح شده است.

وی با اشاره به وجود 130 مجوز نشریات در استان بیان کرد: در حال حاضر حدود 30 نشریه در قالب پایگاه‌های خبری و نشریات مکتوب فعال هستند که امید است با حمایت مسئولان این رقم افزایش یابد و شاهد رشد و شکوفایی رسانه در استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات