فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان:

بسیج به عنوان یکی از بازوان ولایت باید همیشه آماده باشد

فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان با بیان اینکه انسجام گردان یکی از اولویت‌های این حوزه است، گفت: امروز بسیج به عنوان یکی از بازوان ولایت و کشور باید همیشه و همه جا آماده باشد.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۰۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

سعید تقوی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری فراخوان گردان حمزه سیدالشهدا حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان بیان داشت: باید در تمرینات نظامی و بالا بردن توان نظامی نیروهای گردان کوشید، چراکه امروز بسیج به عنوان یکی از بازوان ولایت و کشور باید همیشه و همه جا آماده باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر انسجام گردان یکی از اولویت‌ها است تا در صورت نیاز گردان حوزه بتواند با حداکثر توان و سر بلندی ماموریت‌های ابلاغی را انجام دهد.

فرمانده گردان حمزه سید الشهدا حوزه مقاومت خادم پر با تاکید بر برگزاری رزمایشی برای بالا بردن توان بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس گفت: گردان حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر با توجه به موقیت جغرافیایی وسیع و استعداد انسانی خوب باید در این رزمایش حداکثر توان خود را به نمایش بگذارد.

وی خاطر نشان کرد: مانند دو سال گذشته گردان حمزه سیدالشهدا حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر این بار نیز با تمام توان در رزمایش سال جاری شرکت خواهد کرد و قدرت و توانمندی و کارایی خود را به رخ تمام دشمنان ولایت و اسلام و ایران خواهد کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار