خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با اشاره به پایین بودن سن استفاده کنندگان از فضای مجازی و بازی‌های دیجیتالی گفت: دشمن به دنبال القای فرهنگ غربی به دو قشر کودکان و زنان است و این زنگ خطری است که باید مراقب باشیم.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۴۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام اسماعیل چراغی در همایش مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به فضای مجازی به تبیین نحوه استفاده از آن و شبکه‌های اجتماعی پرداخت و نسبت به سو استفاده خانواده و فرزندان از این فضا هشدار داد.

وی افزود: در کشورهای سازنده بازی‌های دیجیتالی سن استفاده از این بازی‌ها از 18 سال به بالا است اما در کشورهای استفاده کننده از این بازی‌ها سن استفاده بسیار پایین بوده و حتی به 7سال نیز می‌رسد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه پایین بودن سن استفاده کنندگان از فضای مجازی و بازی‌های دیجیتالی، خود مشکل بزرگی است، گفت: باید بدانیم این امر روح و روان فرزندان معصوم را مورد تاثیر قرار داده و آثار سوئی به همراه دارد.

وی تأکید کرد: سازندگان این بازی‌ها،اولین جامعه هدف خود را کودکان در کشورهای استفاده کننده یا فته‌اند و به هر نحو که بخواهند روی فطرت معصوم کودکان تاثیر می‌گذارند.

چراغی تصریح کرد: دومین جامعه هدف زنان جامعه که پرورش‌دهندگان کودکان هستند که از احساسات زنان نیز همانند کودکان سو استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال القای فرهنگ غربی به دو قشر کودکان و زنان است، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که کودکان آینده‌سازان کشور هستند و زنان نیز پرورش‌دهنده آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند و این زنگ خطری است که باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات