خبرهای داغ:
مسئول دفترنماینده ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول گفت؛

اعتیاد و جنگ رسانه ای از ابزار دشمنان

مسئول دفترنماینده ولی فقیه در سپاه علی آباد کتول گفت :دشمن با وجود قدرت بالای ارتش و سپاه ایران، جراّت حمله نظامی به کشور را ندارد ولی با برنامه های جدید خود در جنگی رسانه ای، اعتقادات مردم را هدف قرار داده که در این میان کار بسیج رسانه برای خنثی سازی این توطئه ها دوچندان است .
کد خبر: ۸۷۲۷۲۸۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان حجت الاسلام والمسلمین جعفر یوسفی در آیین افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه علی آباد کتول بیان کرد: دشمن در استعمار کهن به دنبال تصاحب سرزمین ها بود و در استعمار نو، با شکل دهی کودتاهای مختلف، رهبران سرزمین ها را سرنگون و رهبر مد نظر خود را برای بهره کشی جایگزین می کرد، اما در استعممار فرانو که امروز با آن مواجه هستیم، کاری با آب و خاک و دولت ها ندارد،  بلکه با راه اندازی جنگ اندیشه ها، می خواهد بدون جنگ و درگیری و کمترین هزینه، کشورها را در اختیار گیرد. 

وی با بیان اینکه رسانه ها یکی از مصادیق مهم استعمار فرانو هستند، اظهار کرد: رسانه ابزاری دشمن است که به واسطه آن افکار و اندیشه های کشور مورد نظر را برای تصاحب، تغییر دهد. 

یوسفی حفظ هوشیاری را لازمه مبارزه با دشمن در جنگ اندیشه ها دانست و تصریح کرد: در استعمار فرانو، دشمن با چند هربه مقاصد خود را دنبال می کند که کوچک سازی کشورهای اسلامی، اعتیاد و جنگ رسانه ای از جمله آن است.

وی با اشاره به این هدف مرداک که قصد دارد واژه مادر قداست خود را تا سال 2020 از دست دهد، هشدار داد: دشمن به وسیله اجرای برنامه های خود در فضای مجازی و ماهواره ها می خواهد روابط میان زن و مرد را عادی سازی کرده و غیرت زدایی کند و از این طریق خانواده مسلمان ایرانی را  متلاشی کند.

یوسفی با بیان اینکه در جنگ رسانه و فضای مجازی، تعداد  کشته های بیرونی و خسارت ها مشخص نیست، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می ‌شدم که این سخن ایشان نشان دهنده اهمیت این فضا است و باید برای در دست گیری فضای مجازی و پیروزی مقابل هربه های دشمن، با سلیقه ای فرا جناحی و دینی محض وارد میدان نبرد شویم

انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار